Πως η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει στη μυική δύναμη

proponisi yoga antras

Με τη γιόγκα γυμνάζονται όλοι οι μύες του σώματος χωρίς να απομονωθεί κάποιος, όπως γίνεται συνήθως με τα μηχανήματα στο γυμναστήριο. Επίσης βοηθάει σε μεγαλύτερη μυική δύναμη.

Ίσως διερωτάστε αν η γιόγκα μπορεί να μετρήσει ως μια προπόνηση δύναμης. Αυτό εξαρτάται… Υπάρχουν τόσα διαφορετικά είδη άσκησης που είναι αδύνατο κάποιος να σας προτείνει μόνο την πρακτική γιόγκα ως τρόπο αύξησης της δύναμης σας. Κάποια είδη γιόγκα, όπως η Yin, δεν θα σας βοηθήσει να χτίσετε μυϊκή μάζα, αλλά ασάνας όπως η στάση του Πολεμιστή, η σανίδα και οι στάσεις που απαιτούν ισορροπία, μπορούν να θεωρηθούν ως ασκήσεις αντίστασης εφόσον υποστηρίζετε το σώμα σας έναντι στη βαρύτητα.

Όταν ασκούμε την πρακτική της γιόγκα, εντάσσουμε ολόκληρο το σώμα, αντί να προσπαθούμε να απομονώσουμε συγκεκριμένους μύες – όπως με τη χρήση μηχανημάτων γυμναστηρίου. Χρησιμοποιούνται άλλες μυϊκές ομάδες για να λειτουργήσουν ως σταθεροποιητές, καθώς και οι στοχευόμενοι μύες.

Με αυτό τον τρόπο, η γιόγκα μπορεί να είναι μια εξαιρετική μορφή λειτουργικής άσκησης δύναμης. Αυτό σημαίνει η οικοδόμηση δύναμης σε ολόκληρο το σώμα ώστε να μπορεί να εκτελεί καθημερινές δραστηριότητες και όχι μόνο την άρση βαρών.

Πώς μπορώ να δυναμώσω με τη γιόγκα;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να οικοδομήσουμε δύναμη μέσω της γιόγκα και είναι καλό να χρησιμοποιήσουμε ένα συνδυασμό τεχνικών για ισορροπία.

Επαναλήψεις

Τα δυναμικά στυλ γιόγκα, όπως το Ashtanga και το Vinyasa, ενισχύουν την δύναμη μέσω των επαναλαμβανόμενων χαιρετισμών και Vinyasas. Αυτά είναι ιδιαίτερα καλά για την οικοδόμηση αντοχής στο άνω μέρος του σώματος και στα πόδια. Οι επαναλαμβανόμενοι χαιρετισμοί στον ήλιο δεν ταιριάζουν σε όλους, αν και είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να τις τροποποιούμε και να τις αναμιγνύουμε με διαφορετικές τάξεις ενδυνάμωσης.

Αυτά τα στυλ γιόγκα ήταν πιθανότατα επηρεασμένα από το ευρωπαϊκό bodybuilding και τη γυμναστική.

Καθώς το σώμα αρχίζει να συνηθίζει στην πρακτική, μπορείτε να αυξήσετε την πρόκληση – αυτό θα μπορούσε να γίνει με την προσθήκη επιπλέον ενδυνάμωσης του πυρήνα με ασκήσεις όπως τη σανίδα, προχωρώντας σε διαφορετικά είδη ισορροπίας των χεριών ή με δυναμικές κινήσεις μέσω των ασάνας.

Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε εκρηκτικές κινήσεις στην άσκησή σας όπως το άλμα από την στάση Κάτω Σκύλου (Downward Facing Dog) στο μπροστινό μέρος του ματ.

Δείτε επίσης : 6 λόγοι που οι άντρες πρέπει να κάνουν Yoga

Διατηρείστε τις στάσεις γιόγκα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα

Η αύξηση της διάρκειας που κρατούμε μια στάση είναι ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να οικοδομηθεί γρήγορα η δύναμη χωρίς εξοπλισμό επιτρέποντας μας να δούμε πώς προοδεύουμε. Αυτά είναι παραδείγματα ισομετρικών ασκήσεων, γνωστών και ως στατική προπόνηση δύναμης.

Δοκιμάστε να διατηρήσετε την κάθε στάση για ένα έως δύο λεπτά ή έως και 10 βαθιές αναπνοές για ισορροπίες χεριών όπως το Crow και το Handstand. Πάντα να βγαίνετε από τη στάση (προσεκτικά) εάν αισθάνεστε ότι χαλάτε την καλή φόρμα και ευθυγράμμιση ή σε περίπτωση που θυσιάζετε την ποιότητα της αναπνοής σας.

Δοκιμάστε στάσεις όπως:

– Σανίδα
– Δελφίνι
– Κάτω Σκύλος
– Δέντρο
– Πολεμιστής
– Καρέκλα
– Βάρκα

Είναι η γιόγκα αρκετή;

Μπορούμε λοιπόν να αποκομίσουμε τα οφέλη της προπόνησης δύναμης μόνο μέσω της γιόγκα; Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται είναι να εξετάσουμε τα κίνητρα και τους στόχους μας γύρω από την ενδυνάμωση. Όπως είπαμε νωρίτερα, η γιόγκα είναι μια μορφή άσκησης λειτουργικής δύναμης, βοηθώντας μας να οικοδομήσουμε αρκετή δύναμη για τις καθημερινές μας δραστηριότητες, αλλά και περισσότερα ανάλογα με το πώς την εκτελούμε.
Εάν θέλετε να αυξήσετε δραματικά τη μυϊκή σας μάζα, τότε σίγουρα θα χρειαστεί να προσθέσετε επιπλέον βάρος και αντίσταση. Προσθέτοντας όμως επιπλέον βάρος στην πρακτική σας μπορεί να είναι επωφελής, ακόμη και αν ο στόχος σας δεν είναι να φτιάξετε μεγαλύτερους μύες.

Χάρτης Γυμναστηρίων

Gimnastirio.gr

Receive the latest news

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Gimnastirio.gr | Copyright 2021 by Master Digital