Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set

Η μέθοδος Τρι – σετ αναφέρεται σε τρία συνεχόμενα σετ ασκήσεων τα οποία αφορούν την ίδια μυϊκή ομάδα. Κερασάκι στη τούρτα αποτελεί η απουσία διαλείμματος μεταξύ των ασκήσεων.

Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set 1

Στήθος

4 κύκλοι ασκήσεων, με διάλλειμα 2 λεπτά μεταξύ των Τρι – σετ.

Πέσεις στήθους με αλτήρες

( 12 επαναλήψεις)

Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set 2

Μεταφέρουμε τους αλτήρες πάνω από το στήθος. Μένουμε σε αυτήν τη θέση για λίγο κι επαναφέρουμε τα χέρια στην αρχική τους θέση.

Pushup

(16 επαναλήψεις)

Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set 3

Κρατώντας το σώμα σε ευθεία θέση και τα πόδια σχεδόν ενωμένα δίνουμε ώθηση προς τα επάνω χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τη δύναμη των χεριών

Pull – over

(14 επαναλήψεις)

Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set 4

Ξαπλωμένοι στο πάγκο, στηρίζουμε τον αλτήρα στο ύψος του θώρακα. Αφήνουμε τα χέρια να μεταφερθούν πίσω από το κεφάλι, χωρίς ποτέ να λυγίζουμε τους αγκώνες.

Διάλλειμα 4 λεπτά

Πόδια

4 κύκλοι ασκήσεων, με διάλλειμα 2 λεπτά μεταξύ των Τρι – σετ.

Squat με αλτήρες

( 12 επαναλήψεις)

Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set 5

Κρατούμε τους αλτήρες στα πλαϊνά του σώματος και στεκόμαστε σε απόλυτα ευθεία θέση.

Σταδιακά κατεβαίνουμε προς τα κάτω κρατώντας το στήθος προς τα έξω.

Leg curl

( 12 επαναλήψεις)

Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set 6

Εκτελούμε κάμψεις μηριαίων δικέφαλων στο μηχάνημα για κάθε πόδι ξεχωριστά. Σε όλη τη διάρκεια της προσπάθειας το κορμί παραμένει κολλημένο στο πάγκο.

Bosu jump squat (10 επαναλήψεις)

Υπέρ – προπόνηση με τη βοήθεια Tri set 7

Έχοντας πατήσει επάνω στο bosu εκτελούμε άλμα προς τα επάνω. Στη διάρκεια της προσγείωσης επιστρέφουμε στη θέση ημικαθίσματος.

Μιχάλης Πανδής- Personal Trainer

πηγή: oneman.gr

Χάρτης Γυμναστηρίων

Gimnastirio.gr

Receive the latest news

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Gimnastirio.gr | Copyright 2021 by Master Digital