Είναι αλήθεια ότι οι περισσότερες γυναίκες δίνουν κατά το workout τους, περισσότερη βάση σε πόδια, γλουτούς και κοιλιά.

Κορίτσια, προσοχή!

Ο καλοκαίρι είναι εδώ και όπως καταλαβαίνετε μαζί του φέρνει τα αμάνικα top, cropped tees και φυσικά τα θηλυκά αέρινα φορέματα.

Αυτό τι σημαίνει; Γυμνάστε και τα χεράκια σας, καθώς τα χαλαρά μπράτσα μπορούν να χαλάσουν τη συνολική καλή σας εικόνα.

Οκ, δεν είπαμε να λιώσετε στα βάρη, αλλά σίγουρα μπορείτε όλες να ακολουθήσετε αυτές τις δύο πολύ απλές ασκήσεις, μόνες σας στο σπίτι. Πάμε να τις δούμε:

– Kαθίστε όρθιες μπροστά από μια καρέκλα ή τον πάγκο γυμναστικής και λυγίστε τα πόδια σας, πατώντας στο έδαφος με τις φτέρνες. Ακουμπήστε τις παλάμες σας στο κάθισμα και κάνετε βαθιά καθίσματα, προσέχοντας να έχετε πάντα καλά σφιγμένη κοιλιά. Κάνετε 3 σετ των 12-15 επαναλήψεων

– Σε όρθια στάση και ενώ σφίγγετε καλά την κοιλιά σας, ενώνετε τις παλάμες των χεριών σας (φροντίζοντας τα χέρια σας να είναι ψηλά, στο ύψος του στήθους) και προσπαθήστε να πιέσετε δυνατά τις παλάμες μεταξύ τους. Κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων

 

Πηγή: queen.gr

Διάβασε Επίσης