Δυναμώστε τους πήχεις σας  με τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις. Η ομάδα του fitness pulse σας προτείνει τις παρακάτω:

 

1. Κρατήστε τη μπάρα με τις παλάμες να κοιτάζουν επάνω και τους πήχεις να είναι τοποθετημένοι σε σταθερό σημείο, αυτό μπορεί να είναι ένας πάγκος ή τα γόνατά σας όταν είστε σε καθιστή θέση. Ξεκινήστε την άσκηση  αφήνοντας  τους καρπούς σας χαλαρούς να κάνουν έκταση και κάμψτε τους επάνω. Την ίδια άσκηση μπορείτε να την εκτελέσετε και με αλτήρες.

2. Σε αυτή την άσκηση κρατήστε τη μπάρα με τις παλάμες να κοιτάζουν προς τα κάτω με χαλαρούς τους καρπούς. Οι πήχεις και πάλι θα πρέπει να είναι τοποθετημένοι σε σταθερό σημείο. Κάντε έκταση του καρπού προς τα επάνω και μετά  χαλαρώστε τους καρπούς σας. Την ίδια άσκηση μπορείτε να την κάνετε χρησιμοποιώντας και πάλι αλτήρες.

3. Κρατήστε τον αλτήρα σε ημιπρηνή θέση με κάμψη καρπού σταθεροποιώντας τον πήχη σας  όπως βλέπετε και στη φωτογραφία και κάντε έκταση καρπού.

4. Από όρθια θέση, περάστε τη μπάρα πίσω από τον κορμό με τις παλάμες να κοιτάζουν έξω  και με τεντωμένα χέρια  κάντε κάμψη καρπών.

5. Τοποθετείστε τη μπάρα μπροστά από το κορμό όπως βλέπετε και στη φωτογραφία και με τις παλάμες να κοιτάζουν προς μέσα. Τα χέρια είναι τεντωμένα και με σταθερούς τους αγκώνες σηκώνετε τους πήχεις επάνω μέχρι το ύψος του στήθους.


 

 

Fitnesspulse.gr

Διάβασε Επίσης