Το καλοκαιρινό εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής της αποκάλυψε η Νάντια Μπουλέ στο περιοδικό People.

Ιδού το διαιτολόγιο της Νάντιας, το οποίο ακολουθεί ως εξής: 4 ημέρες (πλάνο Α), 2 ημέρες (πλάνο Β), 1 ημέρα (πλάνο Γ).

 


Πλάνο Α:

Νιφάδες βρώμης με γάλα 1,5% λιπαρά και goji berries

Τοστ μαύρο ψωμί 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών και πιπεριές

Πράσινα λαχανικά, κοτόπουλο φιλέτο ή μπιφτέκι γαλοπούλας ή ψαρονέφρι και ρύζι

2 φρυγανιές σικάλεως και 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών Κεράσια και λίγα αμύγδαλα

Ντάκος και φέτα με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα, ελιές και δυόσμο ή ρόγανη.

 

Πλάνο Β:

Ομελέτα με 3 ασπράδια, 1 κρόκο, πιπεριές, μανιτάρια, 1 φέτα κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φέτα ψωμί του τοστ και 1 ακτινίδιο.

1 κουλούρι Θεσ/νικης, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και κράνα

Καπνιστός σολομός με φακόρυζο και πράσινη σαλάτα. Φρέσκος χυμός πορτοκάλι.

1 γιαούρτι 2% λιπαρά, αμύγδαλα,  2 βερύκοκα ή 1 ροδάκινο

Αραβική πίτα με ψητή ντομάτα, πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι, 1 φέτα γαλοπούλα και μοτσαρέλα.

1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά

Γάλα με 1,5% λιπαρά
Πλάνο Γ:

Παξιμάδι σικάλεως με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών. Ροδάκινο ή πεπόνι.

Τοστ με μαύρο ψωμί, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα, πιπεριές

Φιλέτο κοτόπουλο ή μοσχάρι με φασολάκια και ψητή μελιτζάνα και παξιμάδι

Smoothie με γάλα 2% λιπαρά, γιαούρτι 2% λιπαρά, μπανάνα, ή φράουλες και μερικά φουντούκια

Σουβλάκι με πίτα αλάδωτη, 2 καλαμάκια κοτόπουλο, ντομάτα, κρεμμύδι,μαρούλι

1 ποτήρι γάλα με 2% λιπαρά

Διάβασε Επίσης