Η μέθοδος Tabata, της οποίας πατέρας και νονός είναι ένας Ιάπωνας επιστήμονας, ο Izumi Tabata, έχει αποδειχθεί από δεκάδες έρευνες ότι βελτιώνει τις αθλητικές επιδόσεις, αυξάνει το μεταβολισμό της γλυκόζης και ενεργεί ως ένας εξαιρετικός καταλύτης για την καύση του λίπους. Η επίδραση της Tabata στην περίσσεια κατανάλωση οξυγόνου μετά την άσκηση (EPOC) επενεργεί αυτόματα μετά την άσκηση, οδηγώντας σε καύση τεράστιων ποσοτήτων θερμίδων για ώρες.

Και το μεγάλο ατού αυτής της μεθόδου είναι πως απαιτεί μόλις 4 λεπτά από τη ζωή σου και μπορείς να τη κάνεις και στο σπίτι τώρα που μένουμε σπίτι λόγω κορωνοϊού.

Κλειστό Γυμναστήριο;
Total Body day today!
Γυμνάσου στο σπίτι τώρα από τους καλύτερους theConcept.gr!!
•11 Ολοκληρωμένα Προγράμματα!
•11 Κορυφαίοι Instructors!
•Πάνω από 20 ώρες πρακτικής ανά πρόγραμμα για μέγιστο αποτέλεσμα!
Ακολούθησε το link και ξεκίνα αμέσως…👉 https://bit.ly/2ReR8rF

Γυμνάσου από το σπίτι τώρα!!

 

Ο τρόπος προπόνησης με τη μέθοδο Tabata:

> 20 δευτερόλεπτα καρδιοαναπνευστική άσκηση στο μάξιμουμ της αντοχής.
> 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση.
> Ακολουθείς αυτό τον ρυθμό επί 8 φορές και στα 4 λεπτά έχεις καθαρίσει.

Σύμφωνα με τους κανόνες που έχει θέσει ο ιδρυτής της μεθόδου, θα σε συμβουλεύαμε να εκτελείς μια 4λεπτη προπόνηση Tabata έως και 4 φορές τη μέρα για τρεις φορές την εβδομάδα. Και μην ξεχνάς να έχεις το χρονόμετρό σου ανοιχτό -τα 20 / 10 δευτερόλεπτα είναι νόμος.