Νέα μελέτη έδειξε πως κάνοντας σωματικές δραστηριότητες πριν από κάποιο τεστ ή συνέντευξη μπορεί να σας βοηθήσει να ακονίσετε το μυαλό σας.

Προπονείστε ή όχι, εάν νιώσετε εφίδρωση κάτω από κάποιο σίδερο, πηγαίνετε για ένα γρήγορο τρέξιμο ή κάνετε γρήγορα 20 pushups – είναι συχνά ένας καλός τρόπος για να καθαρίσετε το κεφάλι σας. Κατά μία έννοια, η τακτική του γυμναστή στο σχολείο μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε κάποια προοπτική για ένα πρόβλημα ή ένα ζήτημα με το οποίο αντιμετωπίζετε.

Μόλις μια 10λεπτη περίοδος αερόβιας άσκησης μπορεί να δώσει στον εγκέφαλό σας ένα τράνταγμα, ενισχύοντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και βελτιώνοντας την εστίασή σας, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στη Νευροψυχολογία.

Στη μελέτη, οι ερευνητές ανέθεσαν στους υγιείς νεαρούς ενήλικες είτε να χαλαρώσουν και να διαβάσουν ένα περιοδικό (το γκρουπ ελέγχου) είτε να κάνουν 10 λεπτά μέτριας έως έντονης άσκησης σε ένα στατικό ποδήλατο (το ενεργό γκρουπ). Στη συνέχεια, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν τεχνολογία παρακολούθησης ματιών για να εξετάσουν τους χρόνους αντίδρασης των συμμετεχόντων σε ένα γνωστικό τεστ.

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...

Τα αποτελέσματα; «Εκείνοι που είχαν ασκηθεί έδειξαν άμεση βελτίωση», δήλωσε ο συν-συγγραφέας της μελέτης Matthew Heath, καθηγητής κινησιολογίας και επόπτης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Νευροεπιστήμης στο Πανεπιστήμιο του δυτικού Οντάριο στον Καναδά. «Οι απαντήσεις τους ήταν πιο ακριβείς και οι χρόνοι αντίδρασης τους ήταν έως και 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου μικρότερες από τις τιμές πριν από την άσκηση – που μπορεί να φαίνονται μικροσκοπικές, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις αντιπροσωπεύει κέρδος 14% στις γνωστικές επιδόσεις».

Την επόμενη φορά που παλεύετε με ένα δύσκολο πρόβλημα ή πρέπει να πάρετε μια μεγάλη απόφαση, δοκιμάστε να ρυθμίσετε ένα χρονόμετρο για 10 λεπτά και να πάτε για ένα σύντομο τρέξιμο ή ποδήλατο ή για κάποια άλλη άσκηση με αερόβια προπόνηση. Θα μπορούσε να βοηθήσει να καθαρίσετε οποιαδήποτε «ομίχλη» ή αβεβαιότητα στον εγκέφαλό σας.

«Πάντα λέω στους μαθητές μου πριν γράψουν ένα τεστ ή μια εξέταση ή πάνε σε μια συνέντευξη – ή κάνουν κάτι που είναι γνωστικώς απαιτητικό – πρέπει πρώτα να κάνουν κάποια άσκηση», λέει ο Heath. «Η μελέτη μας δείχνει τα δίκτυα του εγκεφάλου σαν αυτό».

Πηγή: mensfitness.com