Χειμώνας και Γυμναστική : Ο καιρός κρύος, η διάθεση μελαγχολική και η όρεξη για άσκηση… λιγοστή. Το να σηκωθείτε από τη ζεστασιά του σπιτιού σας και να πάτε μέχρι το γυμναστήριο δεν είναι παρά μόνο μια απόφαση. Μια απόφαση που για να την πάρετε θέλετε και το ανάλογο κίνητρο!

Χρειάζεται ήδη αρκετή πειθαρχία για να προπονείστε σε τακτική βάση, πόσο μάλλον να το κάνετε κατά τη διάρκεια των ψυχρότερων περιόδων. Έστω και αν σας είναι δύσκολο, διατηρώντας την ρουτίνα άσκησης σας μπορεί να σας βοηθήσει στο να παραμείνετε υγιείς φέρνοντας σας επίσης ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων σας.

Συμβουλές για να διατηρήσετε το κίνητρο σας

Ο καθένας διατηρεί το κίνητρο του με τον δικό του τρόπο γι αυτό επιλέξτε τον τρόπο που δουλεύει καλύτερα για εσάς. Οι πιο κάτω συμβουλές είναι λίγες από τις πιο κοινές μεθόδους που χρησιμοποιούν ακόμα και οι επαγγελματίες αθλητές για να διατηρήσουν το κίνητρο τους.

1. Θέστε ένα στόχο

Ο καθορισμός στόχων είναι ένα μεγάλο βήμα το οποίο θα σας ωθήσει να ξεκινήσετε την άσκηση, ακόμη και αν είναι απλά ένας μικρός στόχος. Εάν έχετε ήδη ξεκινήσει, τότε είστε στη σωστή κατεύθυνση. Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι δεν χρειάζεται να τα επιτύχετε όλα ταυτοχρόνως. Οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να βρουν το χρόνο για μία σωστή προπόνηση οπότε ίσως είναι καλύτερο να ορίσετε στόχους που ενσωματώνουν την διάφορες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πάντα υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε, είτε ένα αναζωογονητικό τζόγκινγκ ή απλά μια προπόνηση μικρότερης περιόδου στο γυμναστήριο.

2. Επικεντρωθείτε στα πλεονεκτήματα της χειμερινής άσκησης

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα όσον αφορά τη χειμερινή άσκηση. Με την άσκηση η θερμοκρασία του σώματος σας θα ανεβεί κρατώντας το σώμα σας ζεστό και χαλαρό. Έρευνες δείχνουν ότι η εκτέλεση αερόβιας άσκησης μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σας έως και 10 φορές πάνω από το επίπεδο ηρεμίας. Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, πολλοί άνθρωποι είναι επιρρεπείς στο να αρρωσταίνουν εξαιτίας ενός χαμηλού ανοσοποιητικού συστήματος. Προκειμένου να αποφευχθεί αυτό, μελέτες έχουν υποδείξει ότι η τακτική άσκηση μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα βοηθώντας στην καταπολέμηση των βακτηριακών και ιογενών λοιμώξεων.

proponisi kruo

3. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας

Δεν είναι κακό να περιποιέστε τον εαυτό σας κάποτε, ειδικά όταν έχετε θέσει στόχους και θέλετε να τους πετύχετε. Η απώλεια βάρους είναι μία διαδικασία που χρειάζεται πολλή επιμονή και ένας τρόπος να διασφαλίσετε ότι δεν θα εγκαταλείψετε τις προσπάθειες σας είναι να ανταμείψετε τον εαυτό σας. Οι ανταμοιβές θα κάνουν την προσπάθειά σας πιο ενδιαφέρουσα και θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τη ψυχική δύναμη που χρειάζεστε για να φτάσετε στον τελικό σας στόχο.

4. Διαφοροποιήστε τη ρουτίνα εκγύμνασης σας

Διαφοροποιώντας και καταγράφοντας τη ρουτίνα σας μπορεί να είναι ένας δημιουργικός και ενδιαφέρον τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι δουλεύετε προς τους στόχους σας.

Μερικοί από εσάς μπορεί να χρειαστεί να δοκιμάσετε μια ποικιλία δραστηριοτήτων προτού βρείτε μία που πραγματικά σας αρέσει και απολαμβάνετε. Ίσως να μην είναι το γυμναστήριο, αλλά γιόγκα, τρέξιμο, περπάτημα κλπ. Οποιαδήποτε δραστηριότητα μπορεί να είναι ευεργετική για την υγεία και το σώμα σας οπότε αφήστε ανοιχτές τις επιλογές σας και εστιάστε στους στόχους σας.

Πηγή: Mrsupplement.com.au

Διάβασε Επίσης