Δεν είναι λίγοι εκείνοι που, ξεκινώντας μια προσπάθεια απώλειας βάρους , εντάσσουν στο πρόγραμμά τους και κάποιας μορφής φυσική δραστηριότητα – άσκηση και όχι άδικα.

Ωστόσο, τις περισσότερες φορές η άσκηση αυτή είναι μόνο αερόβια, όπως τρέξιμο, διάδρομο κ.α., καθώς υπάρχει μια φοβία ότι «αν κάνω και κάποια βάρη θα πάρω κιλά».
Αυτό φυσικά δεν ισχύει.

Η γυμναστική με βάρη είναι κάτι το οποίο, παράλληλα φυσικά με κάποια αερόβια άσκηση, θα μας βοηθήσει να κρατήσουμε ακέραιο το μυϊκό μας σύστημα.

Να μην χάνουμε δηλαδή μυϊκό ιστό χάνοντας βάρος, πράγμα πολύ σημαντικό για να κρατήσουμε ακέραιο και σε υψηλό επίπεδο το μεταβολισμό και τις καύσεις μας.

Μπορεί τόσο αν κάποιος κάνει πολλά βάρη να μην βλέπει θεαματικό αποτέλεσμα στη ζυγαριά, καθώς ο οργανισμός χτίζει μυς και χάνει λίπος, αλλά το σώμα του αλλάζει.

Για ιδανικό βέβαια αποτέλεσμα συνδυάστε αερόβια άσκηση με ήπια άσκηση με αντιστάσεις, χωρίς μεγάλη επιβάρυνση.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr

Διάβασε Επίσης