Η απώλεια βάρους είναι μία πολύ σημαντική υπόθεση στην σύγχρονη κοινωνία, με την παχυσαρκία να μαστίζει, ειδικά στην δύση.

Στην προσπάθειά μας να απαλλαχθούμε από το περιττό βάρος, επιλέγουμε διάφορες τεχνικές και τρόπους που υπόσχονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα αποτελέσματα. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι η γυμναστική ή οποιαδήποτε μορφή άσκησης, ατομική ή ομαδική.

Ένα από τα βασικότερα στοιχεία που πρέπει να έχουμε υπόψιν για την επίτευξη του στόχου μας, εκτός από την –αρκετές φορές- κοπιαστική άσκηση, είναι η πλήρης καταγραφή των σωματομετρικών σας στοιχείων, δηλαδή η λιπομέτρηση. Γιατί; Η απάντηση είναι απλή και σίγουρα έχετε παράδειγμα από την πραγματικότητα. Πόσες φορές έχετε διαπιστώσει ότι η γυμναστική που κάνετε δεν σας αποζημιώνει ιδιαίτερα, δηλαδή δεν βλέπετε τις αλλαγές που παρατηρούνται σε άλλα σώματα; Προφανώς πολλές….

Εδώ έρχεται η λιπομέτρηση να δώσει καίρια λύση στο πρόβλημα αυτό, αφού παράλληλα με την γυμναστική, θα σας προσφέρει μέσω των αποτελεσμάτων (τιμών) της, την κατάλληλη διατροφή που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχημένη, γρήγορη και αποτελεσματική απαλλαγή από το βάρος και το λίπος, που έχει χαλάσει την ψυχολογία σας και τείνει να μετασχηματίσει αρνητικά και το σώμα σας.

Τα επιθυμητά όρια λίπους για τους ενηλίκους είναι 13-20% στους άντρες και 23-30% στις γυναίκες. Με βάση αυτά τα ποσοστά, η λιπομέτρηση από ένα ειδικό κέντρο ιατρικής αισθητικής ή από ένα γυμναστήριο, μπορεί να σας δώσει όλες τις απαντήσεις που ψάχνετε ως προς την πιο κερδοφόρα μέθοδο που πρέπει να ακολουθήσετε.

Lipometrhsh

Γιατί πρέπει παράλληλα με την απώλεια βάρους να χάνετε και λίπος;

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο σωματότυπο σας, οι ειδικοί γυμναστές και γιατροί θα σας καθοδηγήσουν στην σωστή άσκηση και διατροφή. Ο συνδυασμός αυτός, μπορεί να σας προσφέρει όχι μόνο απώλεια υγρών του μυϊκού ιστού, αλλά και καύση λίπους, έτσι ώστε και ο μεταβολισμός σας να μην «μπλοκάρει».

Πως θα ξέρετε ότι γυμνάζεστε, καίγοντας λίπος;

Ο οργανισμός διοχετεύει ενέργεια, καίγοντας πρώτα τους υδατάνθρακες και μετά τον λιπώδη ιστό. Η άσκηση μέτριας έντασης (π.χ. αερόβια) αυξάνει την συνολική ενέργεια που καταναλώνεται από τις λιποαποθήκες. Συνεπώς τέτοιου είδους ασκήσεις (διατάσεις, αλτήρες, τζόκινγκ, ποδήλατο, διάδρομος σε χαλαρή ένταση) δίνουν ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Προγραμματίστε την σημαντική για εσάς λιπομέτρηση, από το πρότυπο κέντρο Αισθητικής Πλαστικής Χειρουργικής και Δερματολογίας Laser Touch, για να κάνετε το πρώτο βήμα στην καύση λίπους παράλληλα με την απώλεια βάρους.

Ευχαριστούμε πολύ την Laser Touch για τις πολύτιμες ιατρικές της συμβουλές!