Το καλοκαίρι βρίσκεται λίγο προ των πυλών και αυτό έχει αρχίσει να μας βάζει στη διαδικασία να σκεφτόμαστε, πως θα χάσουμε τα περιττά κιλά του χειμώνα με γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Ο λόγος για το crossfit, ένα νέο είδος γυμναστικής, πολλά υποσχόμενο.

Έτσι λοιπόν, εμείς, ήρθαμε σε επαφή με ειδικό/προπονητή μάθαμε και παρουσιάζουμε τα πάντα για το άθλημα αυτό.

Τι είναι λοιπόν το crossfit; Το crossfit είναι συνεχώς μεταβαλλόμενες λειτουργικές κινήσεις, εκτελεσμένες με υψηλή ένταση. Λειτουργικές κινήσεις εννοούμε, τις κινήσεις της καθημερινότητας που η μηχανική του σώματος μας είναι προγραμματισμένη να τις εκτελέσει ούτως ή άλλως. Το άθλημα αυτό, είναι ουσιαστικά η σωστή εκμάθηση του τεχνικού κομματιού των λειτουργικών κινήσεων της καθημερινότητας. Παραδείγματος χάριν, πως να κάτσει κάποιος/α  με τον σωστό τρόπο σε μια καρέκλα, ή πως να σηκώσει κάτι βαρύ αποφεύγοντας κάποιο τράβηγμα.

Σε ποιους απευθύνεται το άθλημα αυτό; Το crossfit απευθύνεται σε όλους, άντρες γυναίκες και παιδιά ( κυρίως από την ηλικία των 12-13 χρονών). Οι προπονήσεις για τους άντρες και τις γυναίκες είναι ίδιες. Οι μόνες διαφορές είναι σε ορισμένες ασκήσεις με βάρη και σε κάποιες ασκήσεις με άλματα.

Τα στοιχεία που κάνουν ξεχωριστό το άθλημα αυτό είναι ότι το πρόγραμμα αλλάζει καθημερινά (ανάλογα με το τι θέλει ο προπονητής να δουλέψει). Και φυσικά ότι η προπόνηση διαρκεί 20 μόλις λεπτά!

Βαρέθηκες λοιπόν να “λιώνεις” ώρες ατελείωτες στο γυμναστήριο κάνοντας τα ίδια και τα ίδια; Ειδικεύσου στη μη εξειδίκευση και εξοικειώσου με την κινησιολογία σου, προτείνει το crossfit.

Γιατί να διαλέξεις αυτό το άθλημα; Πέρα από το γεγονός ότι είναι σύντομο (20 λεπτών), καθώς υπολογίζεται πως μια προπόνηση crossfit ισοδυναμεί με 2 ώρες προπόνηση γυμναστηρίου, προστατεύει και το σώμα από την κατάποση των μυών. Επιπλέον όμως, με αυτού του είδους τη γυμναστική έχεις την δυνατότητα να δεις τη διαφορά στο σώμα σου τους πρώτους 2 μήνες (άντρες) και 3 μήνες (γυναίκες).

Ποια διατροφή πρεσβεύει το crossfit; Κυρίως προωθεί την zonediet. Πιο συγκεκριμένα, η διατροφή αυτή απαιτεί μειωμένους υδατάνθρακες. Αντ’ αυτού προτείνει τους υδατάνθρακες που βρίσκονται στη φυσική τους υπόσταση, ακατέργαστοι (πχ. Ρύζι, λαχανικά, ξυρούς καρπούς). Σκοπός της διατροφής αυτής, είναι να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα η έκκριση της ινσουλίνης.

Έτσι λοιπόν, δεν έχεις παρά να αρχίσεις τις προπονήσεις crossfit τώρα, ώστε να είσαι έτοιμος/η  και γυμνασμένος/η  για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις.

Διάβασε Επίσης