Δεν αισθάνεστε καλά κατά την πρώτη ημέρα της εβδομάδας; Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει πως το στρες ορισμένων ανθρώπων χτυπάει κόκκινο κάθε Δευτέρα. Μία άλλη έρευνα επισημαίνει πως οι εργαζόμενοι μιας εταιρείας δεν χαμογελούσαν ποτέ πριν το ρολόι δείξει 11:16 κάθε Δευτέρα. Στην Ιαπωνία οι αυτοκτονίες είναι περισσότερες τις Δευτέρες.. Εντάξει ας μην το παρακάνουμε όμως!

Καιρός να καταπολεμήσετε τη “Δευτεροφοβία” με 11 απλούς τρόπους:

1. Μη ζείτε μόνο για τα Σαββατοκύριακα

Σύμφωνα με έρευνες οι άνθρωποι που νιώθουν έντονο εργασιακό στρες είναι πιο χαρούμενοι τα Σαββατοκύριακα. Γι’ αυτό προσπαθήστε να μην περιμένετε το τέλος της εβδομάδας για να περάσετε καλά. Προγραμματίστε και κάτι ωραίο μεσοβδόμαδα.

2. Χαλαρώστε

Διασκεδάστε Παρασκευή βράδυ ή Σάββατο και επιλέξτε το απόγευμα της Κυριακής για χαλάρωση στο σπίτι μαζί με φίλους.

3. Μην κοιμάστε με τις ώρες

Ωραίος ο ύπνος αλλά προσπαθήστε να ακολουθήσετε το ίδιο πρόγραμμα ύπνου κάθε μέρα.

4. Φτιάξτε πρόγραμμα

Κάντε ένα πρόγραμμα για τη μέρα που ξεκινά η εβδομάδα από το βράδυ της Κυριακής.

5. Κοιμηθείτε 7-9 ώρες την Κυριακή

Κρατήστε δυνάμεις για την εβδομάδα που έρχεται και ξαπλώστε μια λογική ώρα την Κυριακή.

6. Μην παραλείπετε το πρωινό

Το πρωινό δίνει ώθηση στον οργανισμό να αντεπεξέλθει κατά τη διάρκεια της μέρας.

7. Ακούστε μουσική

Όσο ετοιμάζεστε για να πάτε στη δουλειά σας ακούστε λίγη μουσική. Θα βελτιώσει τη διάθεσή σας!

8. Κάντε γυμναστική

Είναι ευρέως γνωστό πως η πρωινή γυμναστική είναι ευεργετική για τον οργανισμό και ανεβάζει κατακόρυφα τα επίπεδα των ενδορφινών.

9. Ντυθείτε κομψά

Φορέστε κάτι που αγοράσατε πρόσφατα και σας αρέσει.

10. Χαμογελάστε

Το γέλιο κάνει καλό, το λένε και οι επιστήμονες..

11. Κάντε διαλείμματα κατά τη διάρκεια της μέρας

Μην το παρακάνετε στην αρχή της εβδομάδας και προσπαθήστε να κάνετε κανένα διάλειμμα που και που.

Διάβασε Επίσης