Mάντη Περσάκη

Ονομάζομαι Περσάκη Μάντη, είμαι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος της επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην κολύμβηση, διπλωματούχος ναυαγοσώστρια και διπλωματούχος του ιδιωτικού φορέα GRAFTS FITNESS SCHOOL στην ειδικότητα PILATES.

Η πρώτη μου επαφή με τον αθλητισμό έγινε σε ηλικία 3 χρονών που ξεκίνησα (ή μάλλον με ξεκινήσαν!) κολυμβητήριο! Από τότε ο αθλητισμός αλλά και ο πρωταθλητισμός έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, καθώς συμμετείχα και είχα πολλές διακρίσεις σε πολλούς αγώνες και πρωταθλήματα, ως αθλήτρια κολύμβησης με την ομάδα του Παλαιού Φαλήρου και στη συνέχεια τεχνικής κολύμβησης στην ομάδα της Βουλιαγμένης όπου ανήκω μέχρι σήμερα, ερασιτεχνικά πλέον!

Με την είσοδο μου στο Πανεπιστήμιο μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ και παράλληλα να τελειοποιήσω τις γνώσεις μου και σε εναλλακτικούς τρόπους προπόνησης όπως είναι το PILATES να το αγαπήσω και να συνειδητοποιήσω ότι αυτός είναι ο τρόπος εκγύμνασης που μου ταιριάζει. Γι’ αυτό και μόνο κάτι τέτοιο θα μπορούσα να διδάσκω. Είμαι της άποψης ότι το κυριότερο είναι ο κόσμος να μπορεί να γυμναστεί με τον ασφαλέστερο δυνατό τρόπο και σε προγράμματα που συνδυάζουν την εκγύμναση του σώματος με την πνευματική ισορροπία.

Εχω εργαστεί ως προπονήτρια κολύμβησης σε αρκετά σωματεία, προπονητικά camp, ιδιωτικά σχολεία και υπήρξα εθελόντρια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, στον τομέα της κολύμβησης μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Με το Pilates έχω ασχοληθεί παράλληλα τα τελευταία 5 χρόνια ξεκινόντας από πολύ γνωστά γυμναστήρια (gym tonic) ιδιωτικά σχολεία (Ιορδανάκειον, Νέα Εκπαιδευτήρια Μαλλιάρα), personal, έως σήμερα που έχω δημιουργήσει και το PILATES BY MANDY στο οποίο οι προπονήσεις γίνονται σε group που δεν ξεπερνούν τα 8-10 άτομα και απευθύνονται από εντελώς αρχάρια άτομα, παιδιά, μεγαλύτερες ηλικίες, έως και σε επαγγελματίες αθλητές. Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και σε μια ακόμα μεγάλη μου αγάπη η οποία είναι ο χορός και με τον οποίο ασχολούμαι από πολύ μικρή ηλικία και πλέον ως γυμνάστρια επαγγελματικά, κάτι το οποίο συμπεριλαμβάνεται πάντα στη δουλειά μου άμεσα η έμμεσα.

Τέλος παράλληλα με το πρακτικό μέρος της δουλειάς μου ασχολούμαι με έρευνες στο Πανεπιστήμιο, προσπαθώντας οτιδήποτε υποστηρίζω να έχει επιστημονική βάση. Έχω ήδη παρουσιάσει 2 έρευνες σε Παγκόσμια συνέδρια παράλληλα με το πρακτικό μέρος της δουλειάς μου ασχολούμαι με έρευνες στο Πανεπιστήμιο, προσπαθώντας οτιδήποτε υποστηρίζω να έχει επιστημονική βάση. Έχω ήδη παρουσιάσει 2 έρευνες σε Παγκόσμια συνέδρια (11th International Conference of Sport kinetics, 25-27 September 2009, Kallithea, Chalkidiki, Greece)

PA40 SOMATOTYPICAL DIFFERENCES BETWEEN ELITE BASKETBALL, VOLLEYBALL AND WATER POLO ATHLETES, 15th Annual Conggress of the European College of Sport Science Antalya/ Turkey, 23-26 June,2010.

 

Pilates

Το Pilates είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος ασκήσεων που δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν αιώνα από τον Joseph Pilates. Η λέξη δημιουργήθηκε δεν είναι αυτή η οποία αντιπροσωπεύει πλήρως αυτή τη μορφή άσκησης, αφού οι ασκήσεις Pilates εντοπίζονται στις ασκήσεις που χρησιμοποιούν αθλητές της ενόργανης , της ρυθμικής γυμναστικής, της συγχρονισμένης κολύμβησης έξω από το νερό, του χορού και πολλών άλλων αθλημάτων.

Πρόκειται περί ισομετρικών ασκήσεων και ασκήσεων με το βάρος του σώματος.  Το σημαντικό είναι να υπάρχει σωστή στάση στο σώμα του αθλούμενου και συνεχής παρακολούθηση κατά τη διάρκεια της άσκησης καθώς ένας από τους σκοπούς της εκγύμνασης είναι κάθε μαθητής να δυναμώσει τους βαθύς μύες της σπονδυλικής στήλης οι οποίοι και την στηρίζουν.

Σήμερα υπάρχουν άπειρες παραλλαγές ασκήσεων και εκτελούνται σε στρώμα και όχι μόνο χρησιμοποιώντας αξεσουάρ Pilates ή με ειδικό εξοπλισμό Pilates. Κάποτε το Pilates απευθυνόταν μόνο σε διάσημους πλούσιους και σε χορευτές. Σήμερα αναγνωρίζεται παντού και πολλοί φυσιοθεραπευτές, ορθοπεδικοί και οστεοπαθητικοί το θεωρούν σαν την ιδανική μορφή άσκησης.

Το Pilates απευθύνεται και σε άνδρες και σε γυναίκες. Η μέθοδος αυτή απαιτεί έντονη σωματική προσπάθεια, αλλά και πνευματική συμμετοχή. Οσον αφορά τα αποτελέσματα, όπως είπε και ο εμπνευστής της μεθόδου «Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπεις και σε 30 έχεις ένα ολοκαίνουριο σώμα«. Οι ασκούμενοι όμως δεν πρέπει να παρασύρονται από αυτή τη φράση. Επειδή θαύματα δεν γίνονται, χωρίς προσπάθεια, συνέπεια και προσοχή δεν θα πετύχετε τίποτα. Η ενδυνάμωση και ο έλεγχος του σώματος ξεκινάει από τα πρώτα μαθήματα, στη συνέχεια έχει να κάνει με την θέληση και την προσπάθεια του καθενός.

Η μέθοδος Pilates είναι για όλους καθώς η μεγάλη γκάμα των ασκήσεων προσαρμόζεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες του ασκούμενου ανάλογα με την ηλικία, το πόσο γυμνασμένος είναι, τα προβλήματα υγείας που μπορεί να έχει. Κάθε πρόγραμμα είναι μοναδικό, ενώ υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Όλες οι ασκήσεις Pilates πραγματοποιούνται είτε σε όργανα είτε χωρίς και βασίζονται σε 5 βασικές αρχές. Όσον αφορά τα όργανα δεν είναι τα συνηθισμένα που έχουμε δει στα γυμναστήρια. Διαθέτουν ειδικούς ιμάντες με αντίσταση αντισταθμιζόμενη με το βάρος του σώματος και τη δύναμη του κάθε ατόμου καθώς και βοηθού

 

‘Αλιμος

Κυπρίων Αγωνιστών 45 (τηλ. 210 98 02 052 και 6981 055 327) Μετάβαση στο DriveMe.gr

Το studio θα είναι κλειστό (λόγω εορτών) στις 24, 25, 26  και 31 Δεκεμβρίου  καθώς και στις 1 και 2 Ιανουαρίου.

Πρόγραμμα studio Αλίμου:


 

Νέα Σμύρνη

Οδός Ψαρών 2 (τηλ. 210 90 18 969 και 6981 055 327) Μετάβαση στο DriveMe.gr

Πρόγραμμα studio Νέας Σμύρνης:

 

 

Ελληνικό

Οδός Πλαπούτα 39 & Ροδοπόλεως 73, Ελληνικό (σύνορα με Άνω Γλυφάδα – τηλ. 6981 055 327) Μετάβαση στο DriveMe.gr

Το studio θα είναι κλειστό (λόγω εορτών) στις 24, 25, 26  και 31 Δεκεμβρίου καθώς και στις 1 και 2 Ιανουαρίου.

Πρόγραμμα studio Ελληνικού:

elliniko.jpg

 

Site: www.mandypersaki.gr

Facebook: Pilates by Mandy

 

 

 

 

 

 

Διάβασε Επίσης