Υπάρχουν γέφυρες και γέφυρες. Η παρακάτω παραλλαγή εμπλέκει, ενεργοποιεί και δυναμώνει τον κορμό, το στήθος, τους γλουτούς, το εξωτερικό μέρος των μηρών και τους ώμους ταυτόχρονα. Εκτέλεσε 3 σετ για κάθε πλευρά και θα νιώσεις τους κοιλιακούς σου να καίγονται.

 

swiss-ball-plank-touchdown (1)

 

Αρχική Θέση: Γονάτισε μπροστά από μια μπάλα γυμναστικής και τοποθέτησε τα χέρια σου στο πάτωμα, στο άνοιγμα των ώμων σου. Τοποθέτησε τα πόδια σου τεντωμένα πάνω στην μπάλα γυμναστικής ώστε το κεφάλι σου, οι γλουτοί σου και οι φτέρνες σου να βρίσκονται σε μια ευθεία.

Εκτέλεση: Αργά, πάρε το ένα πόδι από την μπάλα γυμναστικής και χαμήλωσε το πλάγια, δίπλα στην μπάλα ώστε να ακουμπήσουν τα δάχτυλα του ποδιού σου το έδαφος. Επέστρεψε το πόδι σου αργά, πάνω στην μπάλα και επανέλαβε από την άλλη πλευρά. Συνέχισε να εναλλάσσεις πλευρές.

Συμβουλή: Πίεσε την μπάλα με το πόδι που βρίσκεται πάνω της κάθε φορά και σφίξε τους γλουτούς σου ώστε να ισορροπήσεις καθώς το άλλο πόδι κινείται.

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine

Διάβασε Επίσης