Ο κορμός σου αποτελείται από κάτι παραπάνω από μόνο τους κοιλιακούς μύες. Περιλαμβάνει σίγουρα τους κοιλιακούς, την μέση και τους ραχιαίους μύες όπως και άλλες μυικές ομάδες που συμβάλλουν στην σταθεροποίηση του κορμού και της λεκάνης σου, μυικές ομάδες που συμμετέχουν σε ένα μεγάλο πλήθος καθημερινών κινήσεων όπως το σήκωμα μιας σακούλας από το supermarket, το σήκωμα από το κρεβάτι το πρωί και η μεταφορά μιας βαλίτσας.

Έχοντας ένα δυνατό και σταθερό κορμό θα κρατήσει ασφαλή την σπονδυλική σου στήλη κατά την διάρκεια των καθημερινών αυτών κινήσεων.

Η παρακάτω προπόνηση κορμού με το βάρος του σώματος εστιάζει στην ανάπτυξη της απαραίτητης δύναμης και σταθερότητας μέσω ενός συνδυασμού ασκήσεων του κορμού οι οποίες ασκούν συνεχόμενη τάση στους κοιλιακούς σου, τους γλουτούς σου και στους ραχιαίους σου.

προπόνηση-κορμού-βαρος-σώματος-HighIntensityBodyweight

Συγγραφέας: ADAM GRIFFIN, the Founder and CEO of Bodeefit, a bodyweight fitness company with over 200,000 users worldwide. He has been featured in SELF Magazine, Men’s Fitness, and Huffington Post to name a few.

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine

Διάβασε Επίσης