Οι κάμψεις είναι μια άσκηση που δε θα πρέπει να λείπει από το πρόγραμμα κανενός αθλητή. Πρόκειται για μια άκρως λειτουργική άσκηση που μπορεί μάλιστα να εκτελεστεί και σε πολλές διαφορετικές version.

Ένα ακόμη τεράστιο πλεονέκτημα των κάμψεων είναι ότι δεν απαιτείται κανένα είδος εξοπλισμού και άρα μπορούν να εκτελεστούν οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι πρόκειται για άσκηση, που κινητοποιεί πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνονται οι απαραίτητες νευρομυϊκές προσαρμογές και εν τέλει να καίτε περισσότερο λίπος.

Το μυστικό λοιπόν είναι να εκτελείτε σύνθετες και όχι ασκήσεις απομόνωσης. Θα υπάρξει ξεχωριστή  ανάρτηση πάνω σε αυτό το θέμα.

Ας πάμε τώρα να δούμε το σωστό  τρόπο εκτέλεσης των κάμψεων. Έχουμε λοιπόν:

  • Θέση των χεριών. Μην τοποθετείτε τα χέρια σας πολύ ανοιχτά. Το ιδανικό είναι ένα άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από το ύψος των ώμων. Τα χέρια να σχηματίζουν με το σώμα σας γωνία 45ο.
  • Μην απομακρύνετε τους αγκώνες από το σώμα σας.
  • Σπρώξτε προς τα έξω τη κοιλιά σας, σφίγγοντας τους κοιλιακούς. Έτσι θα τους στρεσάρετε τόσο, που θα γυμναστούν πολύ περισσότερο από τα άσκοπα ροκανίσματα που κάνει η μεγάλη μάζα των αθλούμενων.
  • Να έχετε το κορμό σας ίσιο. Να σχηματίζετε δηλαδή μια ευθεία γραμμή από τους ώμους, μέχρι τους αστραγάλους.
  • Κρατάτε τα πόδια σας ενωμένα.
  • Μη λυγίζετε τη μέση σας κατά τη εκτέλεση της άσκησης. Εκτός του ότι κλέβετε, ρισκάρετε να αποκομίσετε και κάποιον σοβαρό τραυματισμό.
  • Κοιτάτε μπροστά και όχι το πάτωμα, ώστε το πρώτο μέρος του προσώπου σας που θα ακουμπά το πάτωμα να είναι το πηγούνι και όχι η μύτη.

Διάβασε Επίσης