Πέντε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους

vitamin c

Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει αντιοξειδωτική δράση.

Επίσης, προωθεί την παραγωγή κολλαγόνου ώστε το δέρμα να είναι πιο ανθεκτικό και διευκολύνει τη μεταφορά νορεπινεφρίνης, η οποία ανεβάζει τη διάθεσή μας. Παράλληλα, υποστηρίζει την ομαλή μεταβολική λειτουργία, συμβάλλοντας στη μεταφορά λιποκυττάρων στα μιτοχόνδρια ώστε το λίπος να αξιοποιηθεί για την παραγωγή ενέργειας αντί να αποθηκευτεί στο σώμα.

Επειδή ο οργανισμός μας ούτε παράγει ούτε αποθηκεύει τη βιταμίνη C, πρέπει να του παρέχουμε εμείς καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες μέσω της διατροφής μας.

Δείτε επίσης : Βιταμίνες: Οι σωματοφύλακες της υγείας

«Βασιλιάς» των φρούτων και των λαχανικών όσον αφορά την περιεκτικότητα σε βιταμίνη C θεωρείται κατ’ εξοχήν το πορτοκάλι, με 70 μικρογραμμάρια (mcg) της βιταμίνης και 70 θερμίδες να βρίσκονται σε ένα μέτριο πορτοκάλι.

Στην παρακάτω gallery μπορείτε να δείτε από ποιες άλλες πηγές μπορείτε να πάρετε την ίδια ποσότητα βιταμίνης C και με πόσες θερμίδες.

Πέντε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους 1
Παπάγια: ¾ της κούπας, 50 θερμίδες
Πέντε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους 2
Μπρόκολο: ½ κοτσάνι, 25 θερμίδες
Πέντε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους 3
Λαχανάκια Βρυξελλών: 1 κούπα, 40 θερμίδες
Πέντε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους 4
Κόκκινη πιπεριά: ½ πιπεριά μέτρου μεγέθους, 20 θερμίδες
Πέντε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους 5
Φράουλες: 7 μεγάλες φράουλες, 40 θερμίδες

Πηγή

Χάρτης Γυμναστηρίων

Gimnastirio.gr

Receive the latest news

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Gimnastirio.gr | Copyright 2021 by Master Digital