Οι παράγοντες που καθορίζουν το διάλειμμα ανάμεσα στα σετ

dialeimmata set

Η δομή κάθε προπονητικού πλάνου που θα βρούμε σε όλα τα γυμναστήρια συνήθως περιλαμβάνουν τις ασκήσεις, τα σετ και τις επαναλήψεις , ενώ σε μερικά θα δούμε και τα κιλά.

Σπάνια όμως θα δούμε σε πρόγραμμα να αναγράφουν το διάλειμμα, γιατί γίνεται αυτό? Είναι άραγε τόσο ασήμαντο ή μήπως αφήνουμε απ έξω ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του παζλ?

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και να δούμε λίγο τι ισχυεί με τα διαλείμματα.

Ο γενικός κανόνας έχει ως εξής:

Μεγάλα διαλείμματα έως ο ασκούμενος ξεκουραστεί πλήρως για δύναμη

Μεσαία διαλείμματα για υπερτροφία

Μικρά διαλείμματα για αντοχή

Κατά πόσο όμως η βιβλιογραφία και οι μελέτες συμφωνούν με τον ‘’γενικό’’ κανόνα?

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

Χάρτης Γυμναστηρίων

Gimnastirio.gr

Receive the latest news

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Gimnastirio.gr | Copyright 2021 by Master Digital