Κοιλιακοί : Πόσο συχνά πρέπει να τους προπονείς

koiliakoi antras

Πόσο συχνά πρέπει να προπονείς του κοιλιακούς σου για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα; Η αναζήτηση του ιδανικού six pack κάνει τους άντρες να προπονούνται παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται και πρέπει…

Η αλήθεια είναι ότι οι κοιλιακοί σου είναι ακριβώς όπως και οι υπόλοιποι μύες του σώματός σου. Χρειάζονται δηλαδή κάποια ξεκούραση μεταξύ των περιόδων που ασκείσαι. Κάνοντας κάποια ροκανίσματα ή «σανίδες» στο τέλος κάθε άσκησης έχει σαν αποτέλεσμα να «ταλαιπωρείς» παραπάνω το μέρος της κοιλιάς σου. Κάτι που συνεπάγεται ότι δεν θα δεις (όσο άμεσα περίμενες) τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Για να έχεις αποτελέσματα και να αποφύγεις την υπερβολική προπόνηση, επικεντρώσου στον «πυρήνα» δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα μετά την προπόνηση. Κατά τη διάρκεια αυτών των προπονήσεων φρόντισε να συμπεριλάβεις μια ποικιλία ασκήσεων για τους κοιλιακούς σου και όχι μόνο ροκανίσματα.

Οι σανίδες,  οι τροχαλίες και τα rollouts είναι επίσης καλές παραλλαγές που πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου. Φρόντισε ακόμα το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος να αποτελείται από ασκήσεις για όλο το σώμα που θα εμπλέκουν τους κοιλιακούς σου, όπως τα εμπρόσθια squats, τα deadlifts και οι πρέσες ώμων.

Διάβασε επίσης : 5 τελείως λάθος πράγματα που ξέρεις για τους κοιλιακούς

Όταν επιλέγεις σετ και επαναλήψεις, βεβαιώσου ότι ακολουθείς το τρέχον πρόγραμμα προπόνησής σου. Εάν το υπόλοιπο πρόγραμμα είναι προσανατολισμένο στην αύξηση αντοχής και δύναμης, τότε οι κινήσεις του «πυρήνα» σου θα πρέπει να επικεντρωθούν σε αυτό (κάνοντας ασκήσεις με την μπάλα γυμναστικής αντί για εκείνες του «ξυλοκόπου» με τις τροχαλίες. Όπως και με άλλες μυϊκές ομάδες, αλλάξτε τις ασκήσεις και την ένταση ώστε να βλέπετε συνεχώς τα αποτελέσματα και να αποφύγετε την υπερβολική προπόνηση.

Όταν εστιάζεις στην άσκηση, μην ξεχνάς τη διατροφή. Η πλειοψηφία των αλλαγών στη σύνθεση του σώματος πρόκειται να προέλθει από τη διατροφή σου. Στην πραγματικότητα διατηρώντας την κανονική σου δίαιτα, αλλά παράλληλα χάνοντας… έδαφος στις ασκήσεις κοιλιακών σου δεν θα δεις διαφορά στην καύση λίπους στο μέρος της κοιλιάς.

Δώσε έμφαση στην εκγύμναση των κοιλιακών σου με μια ποικιλία ασκήσεων μερικές φορές την εβδομάδα και χρησιμοποίησε τον υπόλοιπο χρόνο για να βελτιώσεις τη διατροφή σου.

Χάρτης Γυμναστηρίων

Gimnastirio.gr

Receive the latest news

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Gimnastirio.gr | Copyright 2021 by Master Digital