Το καλοκαίρι πλησιάζει αλλά δεν χρειάζεται να πανικοβάλλεσαι που δεν κατάφερες ακόμα να χάσεις την κοιλίτσα!

Σου έχουμε μερικά μυστικά για τέλεια επίπεδη κοιλιά πριν ξεμυτίσεις στην παραλία!

-Στόχευσε σε όχι λιγότερες από 1200 θερμίδες τη μέρα για να διατηρήσεις τα ορμονικά σου επίπεδα σταθερά και συνδύασε την τροφή με αερόβια άσκηση αλλά και βάρη.

-Με το να στέκεσαι σωστά όχι μόνο φαίνεσαι στιγμιαία πιο αδύνατη αλλά και βοηθάς το σώμα σου να κατανέμει το βάρος του σωστά και ομοιόμορφα.

-Το όπλο κατά του λίπους είναι η διαλειμματική προπόνηση, δηλαδή η εναλλαγή ήπιας και μεγάλης έντασης καρδιαγγειακής άσκησης για περιορισμένα χρονικά διαστήματα.

-Μια πολύ καλή επιλογή για πρωινό είναι η βρώμη γιατί εκτός από υγιεινή είναι χορταστική. Συνδύασέ την ιδανικά με φρούτα ή λίγη σοκολάτα.

-Απόφυγε τα λαχανικά όπως λάχανο και μπρόκολο που προκαλούν φούσκωμα και προτίμησε λαχανικά που περιέχουν πολύ νερό όπως οι ντομάτες.

-Δούλεψε τους κοιλιακούς σου από διαφορετικές γωνίες, έτσι ώστε να τους γυμνάσεις σε όλα τα επίπεδα, άνω-κάτω-και πλάγιους (βλ. παχάκια μέσης)

-Υοga: Στοχεύει στο χτίσιμο ενός δυνατού κορμού και στην αποβολή του παραπανίσιου λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

-Κάνοντας τους κοιλιακούς σου κρατώντας έστω ένα μικρό βάρος αυξάνεις την ένταση της άσκησης άρα και τις καύσεις σου.

-Οι ασκήσεις σε μπάλα ισορροπίας σε βοηθούν να γυμνάσεις τους μυες της κοιλιάς υπό όλες τις πιθανές γωνίες.

Πηγή: youweekly.gr

Διάβασε Επίσης