Το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειας να χάσεις κιλά είναι όταν η ζυγαριά «κολλάει» και δεν λέει να… ξεκολλήσει!

Τι κι αν ακολουθείς σωστή διατροφή και γυμνάζεσαι συστηματικά; Είναι αρκετά συνηθισμένο να μην αλλάζει η ένδειξη της ζυγαριάς, με αποτέλεσμα να νιώθεις πως κάτι δεν γίνεται σωστά.

Ευτυχώς, με τρεις απλές κινήσεις μπορείς να ξεκολλήσεις!

Η ΔΙΑΙΤΑ. Οι περισσότεροι τρώνε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού από αυτές που νομίζουν ενώ ξεχνούν να μετρήσουν και αυτά που τρώνε χωρίς να το σκεφτούν. Αυτά τα δύο τους βάζουν σε ψηλότερο σημείο από αυτό που πιστεύουν σε σχέση με τις θερμίδες που έχουν καταναλώσει.

Η λύση: Είναι καλό να κρατάς ένα ημερολόγιο διατροφής, καταγράφοντας κάθε μικρή μπουκιά φαγητού που καταναλώνεις στη διάρκεια της ημέρας. Αυτό θα σε βοηθήσει να είσαι περισσότερο υπεύθυνη και θα σου υπενθυμίζει ότι κάθε τροφή περιέχει θερμίδες, ακόμα και αν έφαγες μια πιρουνιά παραπάνω για να δοκιμάσεις το μεσημεριανό του συναδέλφου σου.

Και η ΡΟΥΤΙΝΑ της άσκησής σου μπορεί να είναι παραπλανητική για 2 λόγους. Αρχικά, δε γυμνάζεσαι τόσο πολύ όσο πιστεύεις. Ρώτησε τον εαυτό σου: Όταν πηγαίνεις στο γυμναστήριο, ξοδεύεις όλο το χρόνο σου στα μηχανήματα; Τώρα που το σκέφτεσαι καλύτερα, μήπως περνάς πολύ χρόνο μέχρι να αποφασίσεις σε ποιο μηχάνημα θα πας, ποια μουσική θα ακούσεις ή απλώς όταν συζητάς για αρκετή ώρα με τις φίλες σου και άλλα παρόμοια;

Η λύση: Εάν είσαι ένοχη έστω και για ένα από τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να αγοράσεις ένα βηματόμετρο, προκειμένου να έχεις χειροπιαστές αποδείξεις για το πόσο πολύ γυμνάζεσαι στην πραγματικότητα.

Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο δεν μπορείς να χάσεις κιλά είναι ότι επαναλαμβάνεις συνέχεια τις ΙΔΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ και έτσι το σώμα σου τις συνηθίζει, γίνεται καλό σε αυτές και δεν έχει κάτι άλλο πλέον να κερδίσει από αυτές. Έτσι δεν βλέπεις αποτελέσματα στη ζυγαριά σου.

Η λύση: Προσπάθησε να έχεις ποικιλία στις ασκήσεις σου και να μην ρουτινιάζεις.

Διάβασε Επίσης