Όταν ο στόχος της άσκησης είναι το αδυνάτισμα, το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης θα πρέπει να περιλαμβάνει αερόβια άσκηση (τρέξιμο, περπάτημα, ποδήλατο, ελλειπτικό κτλ.)

 

Ωστόσο, η μυϊκή ενδυνάμωση είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Με τη μυϊκή ενδυνάμωση επιτυγχάνεται:

– Αύξηση του μεταβολισμού μετά την άσκηση (ακόμη και μετά από 48 ώρες), πράγμα που προκαλεί μεγάλη «καύση» θερμίδων (λίπη και υδατάνθρακες).

– Αύξηση του βασικού μεταβολισμού, που σημαίνει ότι το σώμα θα «καίει» παραπάνω θερμίδες από μόνο του καθημερινά, ακόμα και τις μέρες που δεν εκτελείται άσκηση.

– Διατήρηση της μυϊκής μάζας, πράγμα που σημαίνει σχετική διατήρηση της μυϊκής δύναμης.

– Προλαμβάνεται η «χαλάρωση» των μυών

queen.gr

Διάβασε Επίσης