Επτά τρόποι που η αποτελεσματική άσκηση θα βελτιώσει το σώμα σας και πώς θα την κάνετε σωστά.

Η «σανίδα» είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι.

Πολλές σημαντικές αλλαγές θα συμβούν στο σώμα σας εάν κάνετε την άσκηση αυτή καθημερινά:

  1. Οι μύες του «πυρήνα» σας ενισχύονται
  2. Ο κίνδυνος τραυματισμού της πλάτης και της σπονδυλικής στήλης μειώνεται
  3. Ο μεταβολισμός σας επιταχύνεται
  4. Η στάση του σώματός σας βελτιώνεται
  5. Ο συντονισμός του σώματός σας βελτιώνεται
  6. Η ευλυγισία σας βελτιώνεται
  7. Η διάθεσή σας «ανεβαίνει»

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...
  • Η σανίδα περιλαμβάνει όλες τις κύριες ομάδες μυών του «πυρήνα», συμπεριλαμβανομένων των εγκάρσιων και πλάγιων κοιλιακών μυών και των γλουτών.
  • Εάν θέλετε να γυμνάζεστε τακτικά χωρίς δυσφορία, πρέπει πρώτα να κάνετε τους μυς σας δυνατούς. Η σανίδα είναι μια άσκηση που σας επιτρέπει να ενισχύσετε τους μυς σας χωρίς περιττή πίεση στη σπονδυλική στήλη.
  • Η σανίδα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους ανθρώπους που έχουν μια καθιστική ζωή. Μια καθημερινή προπόνηση 10 λεπτών στο σπίτι, πριν ή μετά τη δουλειά, παρέχει υψηλότερο επίπεδο μεταβολισμού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ακόμη και κατά τη διάρκεια του ύπνου.
  • Η σανίδα ενισχύει τους μυς της κοιλιάς, της πλάτης, του αυχένα, του ώμου και του θώρακα. Ως αποτέλεσμα, θα βελτιωθεί η στάση του σώματός σας.

Πηγή