Η δομή κάθε προπονητικού πλάνου που θα βρούμε σε όλα τα γυμναστήρια συνήθως περιλαμβάνουν τις ασκήσεις, τα σετ και τις επαναλήψεις , ενώ σε μερικά θα δούμε και τα κιλά.

Σπάνια όμως θα δούμε σε πρόγραμμα να αναγράφουν το διάλειμμα, γιατί γίνεται αυτό? Είναι άραγε τόσο ασήμαντο ή μήπως αφήνουμε απ έξω ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του παζλ?

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και να δούμε λίγο τι ισχυεί με τα διαλείμματα.

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...

Ο γενικός κανόνας έχει ως εξής:

Μεγάλα διαλείμματα έως ο ασκούμενος ξεκουραστεί πλήρως για δύναμη

Μεσαία διαλείμματα για υπερτροφία

Μικρά διαλείμματα για αντοχή

Κατά πόσο όμως η βιβλιογραφία και οι μελέτες συμφωνούν με τον ‘’γενικό’’ κανόνα?

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.