Έχει διαπιστωθεί τα τελευταία χρόνια μια άνοδος στο πλήθος των γυναικών που αποφασίζει να ασχοληθεί με την αίθουσα που βρίσκονται τα βάρη.

Κάπου εκεί όμως τελειώνουν και τα θετικά σημάδια, μιας και το διαδύκτιο είναι γεμάτο με ελλιπείς ή ακομά και λανθασμένες πληροφορίες γύρω από αυτό το θέμα. Οι  ίδιες προκαταλήψεις, φοβίες και μύθοι συνεχίζουν να υπάρχουν και να διαιωνίζονται και δεν ‘αφήνουν’ τις γυναίκες να γυμναστούν όπως πρέπει έτσι ώστε να έχουν κάποια απτά αποτελέσματα στο σώμα τους.

Ποιοί όμως είναι οι μύθοι που δεν λένε να πεθάνουν και συνεχίζουν να πιστεύουν οι γυναίκες χωρίς να υπάρχει κάποιο επιστημονικό υπόβαθρο που να τους υποστηρίζει …

  1. Τα πολλά κιλά σε φουσκώνουν/ πρήζουν

Ο κυριότερος μύθος , που χάρη στο γυναικείο bodybuilding , δεν λέει να πεθάνει και μάλλον θα συνεχίσει να υπάρχει για πολλά χρόνια ακόμα. Οι γυναίκες δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι μια τέτοια σωματική διάπλαση είναι απίθανη να συμβεί χωρίς την λήψη αναβολικών  και αυτό γιατί  οι γυναίκες διαθέτουν μόλις το 7% της τεστοστερόνης που έχουν οι άντρες. Πόσοι άντρες αλήθεια υπάρχουν στα γυμναστήρια που είναι φουσκωτοί σε αντιαισθητικό σημείο?

  1. Οι γυναίκες δεν πρέπει να γυμνάζονται σαν τους άντρες

Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψιν, όπως η κατασκευή του σώματος που σε ορισμένα σημεία διαφέρει ανάμεσα στα 2 φύλα,επίσης σημαντικός παράγοντας είναι αν η γυναίκα είναι έγκυος , αν βρίσκεται σε έμμηνο ρύση ή σε εμμηνόπαυση. Από κει και πέρα οι βασικές αρχές και η βασική φιλοσοφία στα βάρη είναι ίδια σε όλους. Πολυαρθρικές ασκήσεις , προοδευτικότητα στα βάρη και θαύματα αρχίζουν να συμβαίνουν.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.