Οι πολεμικές τέχνες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στους άντρες και πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν μια πολεμική τέχνη ως σπορ και μέθοδο εκγύμνασης.

Όμως συχνά ίσως έχετε ακούσει πως όσοι κάνουν πολεμικές τέχνες θα πρέπει να έχουν και περισσότερα λίπη στη διατροφή τους. Μήπως όμως αυτό είναι μύθος.
Η αλήθεια είναι πως σε ορισμένες πολεμικές τέχνες οι κατηγορίες των αθλητών ορίζονται με το βάρος, οπότε ναι υπάρχουν περιπτώσεις που ένας αθλητής πολεμικών τεχνών μπορεί να θέλει να αυξήσει ή να μειώσει το βάρος του, αλλά πως αυτό συνδέεται με τα λίπη στη διατροφή;

Σε γενικές γραμμές ισχύει ο κανόνας πως οι ενεργοί αθλητές των πολεμικών τεχνών χρειάζονται περισσότερο λίπος από όσους δεν έχουν έντονη σωματική δραστηριότητα στον αθλητισμό ή στην εργασία τους. Ωστόσο, δεν είναι αναγκαίο να αυξήσουν την ποσότητα του λίπους στην διατροφή τους. Αυτό εξηγείται από την προσπάθεια που καταβάλλουν κατά την προπόνηση, η οποία απαιτεί μεγαλύτερες ποσότητες πρωτεΐνης και συχνά υδατανθράκων. Συνακόλουθα, αυξάνεται και η ποσότητα λίπους, αφού η πλειονότητα των τροφικών σκευασμάτων περιέχει λίπος. Επομένως, ο αθλητής πρέπει να καταναλώνει επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης και μεγάλες ποσότητες σύνθετων υδατανθράκων.

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...

Δείτε επίσης : Η 30λεπτη προπόνηση που είναι εμπνευσμένη από τις πολεμικές τέχνες!

Για να χάσει βάρος και να είναι σε θέση να αγωνιστεί σε χαμηλότερη κατηγορία βαρών, ο αθλητής πρέπει να έχει αρνητικό θερμιδικό υπόλοιπο σε τακτική βάση. Γι’ αυτόν τον λόγο, η ποσότητα του λίπους στη διατροφή πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο, υπό την προϋπόθεση ότι ο αθλητής δεν έχει αναλογία υποδόριου λίπους κάτω του 8%. Αν, από την άλλη, ο αθλητής μειώσει την ποσότητα των υδατανθράκων, θα αισθάνεται μονίμως αδύναμος και κουρασμένος.

Αν μειωθεί η ποσότητα της πρωτεΐνης, αυτό θα έχει επιπτώσεις στους μύες και ο αθλητής θα έχει λιγότερη δύναμη για να εκτελέσει τις απαιτούμενες τεχνικές.

Πηγή