Η Tabata αποτελεί μία από τις κορυφαίες μεθόδους άσκησης για το 2013 και αυτό γιατί υπόσχεται ,μέσα σε τέσσερα λεπτά, να σου χαρίσει το σώμα -και ειδικά την κοιλιά- που ονειρεύεσαι! Αρκεί να τα δώσεις όλα…

Είναι δημιούργημα του Ιάπωνα Izumi Tabata, θα κάνει το σώμα σου να δουλέψει σε υψηλές ταχύτητες και θα βρεθείς να καίς λίπος μέχρι και 36 ώρες μετά τη δυναμική σου προπόνηση.

Μπορεί να νιώσεις ναυτία, μπορεί να μετρήσεις αστεράκια γύρω από το κεφάλι σου. Μόνο έτσι, θα είναι σίγουρο πως έκανες την προπόνησή σου σωστά!

Με την Tabata μπορείς να πετύχεις σε 4 λεπτά μόνο, ότι πετυχαίνεις σε 60 λεπτά αερόβιας προπόνησης ή μετά από μια ολόκληρη ώρα πάνω στον διάδρομο.

 

Πώς θα το κάνεις:

 

Πρέπει να εκτελέσεις ,την κάθε άσκηση, όσο πιο δυναμικά μπορείς για 20 δευτερόλεπτα. Ακολουθεί ένα διάστημα χαλάρωσης 10 δευτερολέπτων και επαναλαμβάνεις 7 γύρους ακόμα. Μέχρι το τέλος των 4 λεπτών θα πρέπει να αισθάνεσαι εξάντληση αλλά οι αλλαγές στο σώμα σου θα σε πείσουν να συνεχίσεις.

 

Είναι πολύ σημαντικό να εξοπλιστείς με ένα καλό χρονόμετρο γιατί στα πλαίσια μιας τόσο δυναμικής προπόνησης, το κάθε δευτερόλεπτο έχει σημασία ενώ δεν είσαι σε θέση να εκτιμήσεις σωστά το χρόνο.

Επειδή το ζέσταμα είναι πολύ σημαντικό ξεκίνα και ολοκλήρωσε την Tabata σου με 5λεπτο χαλαρό τρέξιμο ή περπάτημα!

Διάβασε Επίσης