Τρεις προκλήσεις για κάθε ηλικία. Αν τις περάσετε και τις τρεις με επιτυχία τότε σημαίνει πως είστε σε καλή φόρμα.

Αυτό, τουλάχιστον αναφέρει μία μελέτεη Βρετανών φυσικοθεραπευτών, στην οποία οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε ασκήσεις που δοκίμαζαν την καρδιαγγειακή κατάσταση, τη δύναμη και την κινητικότητα.

Αν είναι στα 20+ χρόνια σου

1. Να τρέξεις 5 χιλιόμετρα σε 30′ λεπτά.
2. Να κάνεις σερί 20 burpees.
3. Να κάνεις πλάγια σανίδα για ένα λεπτό από κάθε πλευρά.

Αν είσαι στα 30+ χρόνια σου

1. Να τρέξεις 1,5 χιλιόμετρα σε λιγότερα από 9′ λεπτά.
2. Να κρατηθείς σε “σανίδα” για 45».
3. Να σηκώσεις σε “άρση θανάτου” περισσότερο από το 50% του σωματικού βάρους σου.

Αν είσαι στα 40+ χρόνια σου

1. Να τρέξεις σπριντ για 60΄΄ χωρίς να σταματήσεις.
2. Να κάνεις δέκα “push ups” χωρίς να σταματήσεις.
3. Να πιάσεις τα δάχτυλα των ποδιών σου με άνεση, δίχως να λυγίσεις τα πόδια σου.

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...

Δείτε επίσης : Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;

Αν είσαι στα 50+ χρόνια σου

1. Να τρέξεις σε μέτρια ένταση για 60» χωρίς να σταματήσεις.
2. Να κάνεις πέντε burpees χωρίς να σταματήσεις.
3. Να κάθεσαι οκλαδόν στο πάτωμα δίχως να χρησιμοποιείς τα χέρια σου ως στηρίγματα, και να επιστρέφεις χωρίς βοήθεια από τα χέρια σε όρθια θέση.

Αν είσαι στα 60+ χρόνια σου

1. Να κάνεις με άνεση περισσότερα από 10.000 βήματα σε μια μέρα.
2. Να κάνεις 12 squats χωρίς βάρη, χωρίς να σταματήσεις.
3. Να δέσεις τα δάχτυλα των χεριών σου με το ένα χέρι περασμένο πάνω από των ώμο σου και το άλλο χέρι περασμένο πίσω από την μέση σου.

Αν είσαι στα 70+ χρόνια σου

1. Να περπατάς 1,5 χιλιόμετρα σε λιγότερο από 16′ λεπτά.
2. Να ανεβείς μια σκάλα με δέκα σκαλοπάτια σε λιγότερο από 30» με άνεση.
3. Να σηκωθείς και να καθίσεις 12 φορές σε μια καρέκλα δίχως να στηριχθείς σε χέρια και αγκώνες σε 30».