Η ποδηλασία και το τρέξιμο είναι δύο τρόποι άσκησης που συνήθως συνιστούνται για χάσιμο βάρους. Απώλεια βάρους συμβαίνει όταν καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες λαμβάνετε και αυτά τα δύο μέσα, σας επιτρέπουν να κάψετε αρκετές θερμίδες χωρίς να χρειάζεται μεγάλη επιδεξιότητα ή κατάρτιση.

Αλλά, έρχεται εκείνη η στιγμή που σας δίνονται δύο επιλογές και αναρωτιέστε ποια είναι η ιδανικότερη για τη δική σας περίπτωση. Ας δούμε τα υπέρ και τα κατά και των δύο και ας βγάλουμε επιτέλους έναν νικητή!

Στόχος: Θέλετε να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση
Ποδήλατο: Ακριβώς όπως στο σχολείο, θα αναπτύξετε αντοχή και δύναμη και οι χαμηλοί κραδασμοί θα σας κάνουν να συνεχίζετε για ώρες, αρκεί να διατηρείτε ένα ζωηρό τέμπο.
Τρέξιμο: Δεν πρόκειται να αναπτύξετε αντοχή τόσο γρήγορα για ένα λόγο: Πονάει. Το τρέξιμο οδηγεί σε μυϊκούς πόνους πιο γρήγορα από το ποδήλατο, έτσι οι ευεργετικές του ιδιότητες αργούν να φανούν.
Νικητής: Ποδήλατο

Στόχος: Θέλετε να χτίσετε μυς
Ποδήλατο: Η κίνηση παράγεται από τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και τους μηριαίους δικέφαλους. Αν ποδηλατείτε με μεγάλη ταχύτητα θα δείτε τους μηρούς σας να αναπτύσσονται και τη δύναμή σας στο γυμναστήριο όταν προπονείτε πόδια να χτυπάει κόκκινο!
Τρέξιμο: Δεν πρόκειται να πάρετε όγκο με το τρέξιμο ακόμα και αν πάρετε τους λόφους αυτό είναι γεγονός. Στην πραγματικότητα, αν τρέχετε καθημερινά για πάνω από 60 λεπτά θα χάνετε όγκο. Έχετε δει ποτέ τον Σβαρτζενέγκερ να τρέχει; Ακριβώς!
Νικητής: Ποδήλατο

Στόχος: Θέλετε να ρίξετε την κοιλιά
Ποδήλατο: Αν είστε μετρίου αναστήματος και βάρους περίπου 75 κιλών, θα χάσετε γύρω στις 400 θερμίδες για 40 συνεχόμενα λεπτά με πολύ γρήγορο πετάλι. Άλλωστε… κάθεστε. Αν δεν υποστηρίζετε το βάρος σας, απλά δεν «εργάζεστε» τόσο σκληρά.
Τρέξιμο: Μόλις 14,2 λεπτά σε ένα διάδρομο καίνε 200 θερμίδες. Σκεφτείτε πως έχετε να σηκώσετε σε κάθε βήμα ολόκληρο το σώμα σας. Αυτό θα πει καταπόνηση! Θέλετε να χάσετε γρηγορότερα την κοιλιά; Δοκιμάστε ανώμαλο έδαφος ή τρέξιμο σε άμμο.
Νικητής: Τρέξιμο

Bonus στόχος: Θέλετε να μείνετε μακριά από τα δεκανίκια
Ποδήλατο: 6 τραυματισμοί ανά 1000 ώρες ποδήλατο είναι ο μέσος όρος. Προσέξτε τα πόδια σας να μην εκτείνονται πλήρως στο πετάλι, γιατί κινδυνεύετε από κράμπα του μηριάιου δικέφαλου.
Τρέξιμο: 11 τραυματισμοί ανά 1000 ώρες ο μέσος όρος. Οι κραδασμοί συμπιέζουν την σπονδυλική στήλη και επιβαρύνουν τα γόνατα, ιδιαίτερα σε έδαφος που δεν είναι προορισμένο για τρέξιμο.
Νικητής: Ποδήλατο

Διάβασε Επίσης