Ποτέ μην υποτιμάτα τη δύναμη της «σανίδας». Εάν είστε έτοιμοι για μία πρόκληση που θα πάει την ενδυνάμωση πυρήνα σε άλλο επίπεδο, αυτή η ρουτίνα θα σας οδηγήσει εκεί.

Μην ανησυχείτε για την απουσία full body προπόνησης, αφού οι ώμοι, τα χέρια και η μέση σας θα… ικανοποιηθούν από αυτή την άσκηση.

Δείτε επίσης : Η «σανίδα»: εξαιρετική άσκηση για κοιλιακούς και το σώμα

Λεπτομέρειες προπόνησης: Ξεκινήστε με 3 λεπτά προθέρμανσης και στη συνέχεια εκτελέστε κάθε μία από αυτές τις κινήσεις για 20 δευτερόλεπτα. Ολοκληρώστε δύο γύρους συνολικά. Για το πρώτο γύρο, συμπληρώστε 15 επαναλήψεις κάθε άσκησης. Για το δεύτερο γύρο ανεβάστε την ένταση για παραπάνω από 25 επαναλήψεις. Ξεκινήστε με μία full plank και στη συνέχεια, μετατρέψτε σε πλήρη κύκλο ισχίου ισχίου και γρύλισμα σανίδων. Αλλάξτε σε μια σανίδα 3 σημείων που ακολουθείται από μια σανίδα αστερίας και μια αφή 3 πόντων.

Μπορείτε να κάνετε αυτή τη ρουτίνα προπόνησης οπουδήποτε χωρίς εξοπλισμό, οπότε αφήστε τις δικαιολογίες.