Ο χρόνος είναι πολύτιμος και όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος είναι σημαντικό να πάρετε τα μέγιστα αποτελέσματα από την προπόνησή σας στο γυμναστήριο.

Εάν θέλετε γρήγορα αποτελέσματα, θα πρέπει να πάτε στο γυμναστήριο να ακολουθήσετε ένα σχεδιασμένο πρόγραμμα γυμναστικής που θα σας κρατά συγκεντρωμένο, θα αποτρέψει τους περισπασμούς και θα σας βοηθήσει να «κάψετε» περισσότερες θερμίδες και λίπος σε περιορισμένο χρόνο. Μια καλή ιδέα είναι επίσης να πάτε στο γυμναστήριο όταν δεν έχει πολύ κόσμο για να μην σπαταλάτε χρόνο περιμένοντας για τα όργανα.

Διάδρομος

Δύο ή τρεις συνεδρίες τρεξίματος την εβδομάδα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να χάσετε βάρος, σημειώνει η Johannes Roschinsky στο «Fat Burning: Exercise & Diet». Το κλειδί είναι να κάνετε τις προπονήσεις σε υψηλή ένταση. Αυτό θα σας βοηθήσει να χάσετε γρήγορα βάρος επειδή αυξάνει τη συνολική απόσταση που καλύπτεται και ως εκ τούτου την ποσότητα των θερμίδων που «καίγεται». Για παράδειγμα δοκιμάστε να τρέξετε για δύο λεπτά με έναν εύκολο ρυθμό ακολουθούμενο από ένα λεπτό σπριντ, ξανά 2 λεπτά χαλαρά και πέντε επαναλήψεις.

Κυκλική προπόνηση

Η κυκλική προπόνηση σπρώχνει το σώμα σας στη γρηγορότερη καύση λίπους επειδή εμπλέκονται τόσο οι μύες, όσο και το καρδιαγγειακό σύστημα. Ο personal trainer και στρατιωτικός fitness expert, Stew Smith προτείνει ένα 20λεπτο πρόγραμμα κυκλικής γυμναστικής που περιλαμβάνει ένα λεπτό από pushups, squts, pullups, πρέσες ώμων, δικέφαλα και τρικέφαλα, προβολές ποδιών, ροκανίσματα και τζόκινγκ. Αυτή η σύντομη, αλλά έντονη προπόνηση είναι ευεργετική για την απώλεια βάρους γιατί στοχεύει σε όλες τις κύριες μυικές ομάδες σε ελάχιστο χρόνο.

 

Ελλειπτικό

Το ελλειπτικό είναι μια καλή εναλλακτική λύση για το τρέξιμο εάν είστε βαρύτεροι επειδή είναι χωρίς πρόσκρουση. Το ελλειπτικό βοηθά στην απώλεια βάρους γυμνάζοντας όλους τους κύριους μύες στα πόδια όπως οι γάμπες, οι μηροί και οι γλουτοί. Ξεκινήστε με ζέσταμα, στη συνέχεια κάντε 15 λεπτά 65% με 75% αερόβια και χαλαρώστε για 2 – 3 λεπτά. Καθώς χτίζετε αντοχή, αυξήστε τη διάρκεια της γυμναστικής σε 45 με 60 λεπτά και μεταβάλετε την αντίστασης για προπονήσεις υψηλής έντασης.

 

Βάρη

Η προπόνηση με βάρη είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους, καθώς το «χτίσιμο» των μυών ενισχύει το μεταβολισμό σύμφωνα με το Αμερικάνικο Συμβούλιο για τη Γυμναστική. Επιλέξτε σύνθετες ασκήσεις που λειτουργούν πολλαπλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα. Squats, deadlifts, προβολές, πρέσες ώμων και καθίσματα σε μία προπόνηση στοχεύουν σχεδόν σε όλους τους μύες του σώματός σας. Κάντε 2 – 3 σετ των 8 έως 12 επαναλήψεων κάθε άσκησης με λιγότερο από 90 δευτερόλεπτα ξεκούρασης ανάμεσα στα σετ. Στόχος οι 3 συνεδρίες με βάρη την εβδομάδα με τουλάχιστον 48 ώρες ξεκούρασης ενδιάμεσα από κάθε προπόνηση.

Πηγή : livestrong.com

Διάβασε Επίσης