Εκτόξευσε τον μεταβολισμό σου, ώστε να καίει περισσότερες θερμίδες κάθε μέρα.

Αυτές οι τροφές – θαύματα από το βιβλίο του Γιατρού Gerard E. MullinGood Gut Diet, θα επιταχύνουν την καύση θερμίδων στον οργανισμό σου ώστε να δεις τα αποτελέσματα που πάντα επιθυμούσες.

1) Αυγά

Τα αυγά περιέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας. Περιέχουν όλα τα αναγκαία αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός σου. Έχει αποδειχθεί επανειλημμένα ότι αν τρως αυγά στο πρωινό σου, νιώθεις πλήρης για μεγαλύτερο διάστημα και μειώνεις την ημερήσια κατανάλωση θερμίδων. Έρευνες λένε πως αν καταναλώνεις ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη, μειώνεται η όρεξη σου κατά την διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας.

2) Σπόροι Chia

Οι σπόροι chia χρησιμοποιούνται σαν φαρμακευτική τροφή στην Κεντρική και την Νότια Αμερική αλλά και σε άλλους πολιτισμούς, για την πρόληψη του διαβήτη, της παχυσαρκίας και καρδιαγγειακών παθήσεων. Οι σπόροι αυτοί είναι γεμάτοι από υγιεινά, αντιφλεγμονώδη λιπαρά, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες και βοηθάνε να παραμείνεις για περισσότερη ώρα με μια αίσθηση πληρότητας. Μια κουταλιά από αυτούς τους ισχυρούς σπόρους, περιέχουν 2,5 gr ω-3 λιπαρά οξέα, 4,5 gr φυτικές ίνες, 3gr πρωτεΐνης και πολλά άλλα φυτοθρεπτικά συστατικά.

Δείτε επίσης : Πώς πρέπει να κατανέμονται οι θερμίδες μέσα στην ημέρα

3) Κανέλα

Η κανέλα είναι ένας ισχυρός λιποδιαλύτης που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου και έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει τον οργανισμό σου να μπλοκάρει την απορρόφηση της γλυκόζης και ενισχύει την λειτουργία της ινσουλίνης να ρίξει το ζάχαρο στο αίμα σου. Αυτός ο αντιφλεγμονώδης παράγοντας επίσης λειτουργεί αντισταθμιστικά στην αποθήκευση λίπους και στην παχυσαρκία. Έχει αποδειχθεί ότι καθυστερεί τις γαστρικές κενώσεις, οι οποίες σταθεροποιούν τον ζάχαρο, καθυστερώντας την μεταφορά του στο λεπτό έντερο.

4) Μούρα

Τα μούρα είναι πλούσια σε πολυφαινόλες, χημικές ενώσεις που καταπολεμούν τις ασθένειες, που παρέχουν πολλά καρδιαγγειακά οφέλη. Αυτά τα αποτελέσματα παρατηρούνται στα μύρτιλλα (cranberries), στις φράουλες και στα βατόμουρα (blueberries). Οι έρευνες υποδεικνύουν ότι αυτές οι χημικές ενώσεις (πολυφαινόλες) μειώνουν τον ρυθμό αύξησης του σωματικού βάρους, αναστέλλουν την διαδικασία αποθήκευσης σωματικού λίπους στον οργανισμό σου, έχουν αντιφλεγμονώδεις και αντιδιαβητικές ιδιότητες και μεταβάλλουν την χλωρίδα του εντέρου ώστε να αναστείλουν την ανάπτυξη παθογόνων παραγόντων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Running Magazine