Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει αντιοξειδωτική δράση.

Επίσης, προωθεί την παραγωγή κολλαγόνου ώστε το δέρμα να είναι πιο ανθεκτικό και διευκολύνει τη μεταφορά νορεπινεφρίνης, η οποία ανεβάζει τη διάθεσή μας. Παράλληλα, υποστηρίζει την ομαλή μεταβολική λειτουργία, συμβάλλοντας στη μεταφορά λιποκυττάρων στα μιτοχόνδρια ώστε το λίπος να αξιοποιηθεί για την παραγωγή ενέργειας αντί να αποθηκευτεί στο σώμα.

Επειδή ο οργανισμός μας ούτε παράγει ούτε αποθηκεύει τη βιταμίνη C, πρέπει να του παρέχουμε εμείς καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες μέσω της διατροφής μας.

Δείτε επίσης : Βιταμίνες: Οι σωματοφύλακες της υγείας

«Βασιλιάς» των φρούτων και των λαχανικών όσον αφορά την περιεκτικότητα σε βιταμίνη C θεωρείται κατ’ εξοχήν το πορτοκάλι, με 70 μικρογραμμάρια (mcg) της βιταμίνης και 70 θερμίδες να βρίσκονται σε ένα μέτριο πορτοκάλι.

Στην παρακάτω gallery μπορείτε να δείτε από ποιες άλλες πηγές μπορείτε να πάρετε την ίδια ποσότητα βιταμίνης C και με πόσες θερμίδες.

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...

Παπάγια: ¾ της κούπας, 50 θερμίδες

Μπρόκολο: ½ κοτσάνι, 25 θερμίδες

Λαχανάκια Βρυξελλών: 1 κούπα, 40 θερμίδες

Κόκκινη πιπεριά: ½ πιπεριά μέτρου μεγέθους, 20 θερμίδες

Φράουλες: 7 μεγάλες φράουλες, 40 θερμίδες

Πηγή