Θα θελήσετε να τα παρατήσετε. Μην το κάνετε. Επίσης, πάρτε καλές κάλτσες. Μία ανοικτή επιστολή για τους… καινούριους στο γυμναστήριο αυτό τον Ιανουάριο και γενικά όλους εκείνους που ξεκινούν τώρα τη γυμναστική.

Αγαπητοί νεοφερμένοι του γυμναστηρίου,

Είναι η αυγή ενός νέου έτους και μέσα στους στόχους για τη νέα χρονιά αποφασίσατε πως πρέπει να ξεκινήσετε γυμναστική. Σας παραθέτουμε έναν μικρό οδηγό για να πλοηγηθείτε μέσα στο κεφάλι σας προτού «βυθιστείτε» σε αυτό το νέο ταξίδι γυμναστικής.

Πρώτα απ ‘όλα, ας μιλήσουμε γιατί είστε εδώ. Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι τα παντελόνια σας δεν σας κάνουν τους τελευταίους μήνες.  Είναι επίσης πιθανό ότι η σκληρότερη προπόνηση που είχατε όλο το χρόνο ήταν η μέρα που πήρατε το κλιματιστικό σας από το παράθυρό σας. Ίσως εσείς ή ένα μέλος της οικογένειας να έχετε μια φοβία για την υγεία και παίρνετε μια προδραστική προσέγγιση στην ευεξία σας. Ό, τι και αν είναι, σιγουρευτείτε ότι έχετε έναν λόγο και γράφεστε στο γυμναστήριο, γιατί θα τον χρειαστείτε πραγματικά.

Δεύτερο βήμα: Φροντίστε να έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό. Υπάρχουν δύο εκδοχές ανθρώπων που κραυγάζουν «Δεν ξέρω τι κάνω εδώ πέρα!» σε ένα γυμναστήριο περισσότερο από οτιδήποτε άλλο: Ο τύπος που εμφανίζεται για την πρώτη του προπόνηση με φαρδύ σορτσάκι και μπότες πεζοπορίας και ο τύπος που είναι στολισμένος από πάνω ως κάτω, με την πιο ακριβή ενδυμασία που έχει συναντήσει η ανθρωπότητα. Μην είστε από αυτούς τους τύπους. Βγείτε έξω και αγοράστε ένα άνετο ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Στη συνέχεια, πάρτε ένα ζευγάρι μπλούζες ειδικές για τον ιδρώτα και ζευγάρια σορτς. Και μερικές κάλτσες. Μην ξεχνάτε τις κάλτσες.

Εντάξει, βρήκατε το λόγο και τα ρούχα σας. Είστε έτοιμοι για δράση. Έχετε κάνει εγγραφή γυμναστήριο, που έχει δεσμευτεί για ένα ολόκληρο έτος γυμναστικής. Υπογράψατε μια σύμβαση που επίσης νιώθετε σαν να ορκίζεστε, στη ζωή σας, να έρθετε στο γυμναστήριο για τουλάχιστον 360 από τις επόμενες 365 ημέρες. Αυτό είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα και κάτι που μάλλον φαίνεται εφικτό τώρα. Έχετε τόσο πολλή ενέργεια, τόσο πολύ χρόνο για γυμναστική!

Θα ακουστεί σκληρό, αλλά μόνο επειδή νοιαζόμαστε. Μπορεί να μην πάτε στο γυμναστήριο 360 ημέρες του έτους. Πολλοί, πολλοί τύποι σαν εσάς δεν θα πάνε καν για περισσότερο από 15 ημέρες. Η πρόκλησή μας για εσάς είναι, μην είστε αυτός που μπαίνει από τις 2 Ιανουαρίου έως τις 7 Ιανουαρίου, μόνο για να μην ξαναδούν ποτέ από τις 8 Ιανουαρίου έως τον επόμενο Ιανουάριο.

Μην γίνετε σαν αυτόν τον τύπο. Αντ ‘αυτού, γίνετε σαν εκείνον που ξεκινάει σιγά σιγά και «χτίζει». Μην ξεκινήσετε πηγαίνοντας στο γυμναστήριο κάθε μέρα. Προσπαθήστε να πάτε δύο φορές την εβδομάδα. Μετά τρεις. Κάνετε προπονήσεις που σας αρέσουν. Σηκώστε μερικά βάρη. Βάλτε λίγο cardio στο πρόγραμμά σας.

Καλή τύχη σε αυτό το νέο σας ταξίδι.

Πηγή: mesnhealth.com