Οι τροφές με άπαχη πρωτεΐνη προσελκύουν το ενδιαφέρον όσων προσέχουν την διατροφή τους και ακολουθούν δίαιτες για απώλεια βάρους ή αύξηση της μυϊκής μάζας.

Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί τρώνε σνακ με άπαχη πρωτεΐνη, πίνουν ροφήματα άπαχης πρωτεΐνης ή την προσθέτουν σε μορφή σκόνης σε smoothies, φαγητά και επιδόρπια.

Σε αντίθεση με άλλα θρεπτικά συστατικά, η άπαχη πρωτεΐνη είναι πολύ αποτελεσματική στην απώλεια κιλών.

Ο βασικός λόγος είναι ότι προκαλεί αίσθημα κορεσμού και δεν αισθάνεστε πείνα για αρκετές ώρες μετά την κατανάλωσή της.
Παράλληλα, βοηθά στην αποκατάσταση των μυών και την παραγωγή ορμονών.

Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης, πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είναι όλες οι πρωτεϊνούχες τροφές ίσης αξίας.

Κάποιες τροφές, όπως το κόκκινο κρέας, συνδέονται με καρδιακές παθήσεις, ενώ στην επεξεργασμένη μορφή τους (π.χ. αλλαντικά) με αρκετές μορφές καρκίνου.

Η πρωτεΐνη που προέρχεται από τροφές μη ζωικής προέλευσης είναι λιγότερη από αυτή που παίρνουμε από το κρέας ή μπορεί να συνδέεται με κάποιες αλλεργίες (π.χ. πολλοί άνθρωποι είναι αλλεργικοί στη σόγια).

Δείτε στην παρακάτω gallery τις δύο top τροφές που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά αν θέλετε να πάρετε μεγάλη ποσότητα άπαχης πρωτεΐνης.

Πηγή

Διάβασε Επίσης