Αν έχεις ακούσει ότι τα 10.000 βήματα την ημέρα σε διατηρούν υγιή και fit προετοιμάσου να προσθέσεις άλλα 5.000 βήματα περισσότερα.

Μέχρι τώρα οι ειδικοί πρότειναν τα 10.000 βήματα την ημέρα για όσους θέλουν να βελτιώσουν την υγεία τους αλλά αυτός ο αριθμός δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι είναι σωστός σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας New York Times. Μια νέα μελέτη που έγινε σε ταχυδρομικούς υπαλλήλους στη Σκωτία δείχνει ότι ο αριθμός αυτός είναι πολύ συντηρητικός και ότι, για την καλύτερη προστασία της καρδιάς, θα πρέπει να κινείσαι αρκετά περισσότερο.

Ένας μέσος άνθρωπος περπατάει περίπου 3.500 με 5.000 βήματα την ημέρα άλλα χρειάζεται να τα αυξήσει για να βελτιώσει την υγεία του και να χάσει βάρος. Το περπάτημα μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες να αποκτήσεις υψηλή πίεση, υψηλή χοληστερίνη ή διαβήτη ενώ ενεργοποιεί την καύση λίπους στο σώμα. Πόσες χιλιάδες βήματα μπορεί να σου τα προσφέρουν όλα αυτά; Η νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Obesity, αποδεικνύει ότι η σωματική δραστηριότητα βοηθά στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και η περιπατητική βόλτα με 15.000 βήματα μειώνει τον Δείκτη Μάζας Σώματος και το λιπαιδιμικό προφίλ.

Τα 15.000 βήματα είναι περίπου 11- 12 χιλιόμετρα κάτι που (εξαρτάται από το πόσο γρήγορα περπατάς) αναλογεί περίπου σε 1.30 ή 2 ώρες και σε βοηθά να κάψεις περίπου 500 θερμίδες. Αν τα 15.000 μονομιάς σου φαίνονται αδύνατα να τα κάνεις σπάσε τα σε κομμάτια: περπάτα 30 λεπτά πριν πας στη δουλειά, άλλα 30 λεπτά μετά τη δουλειά και κάνε μερικά 10 λεπτά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της ημέρας περπατώντας.

Πηγή: wefit.gr