Η αλήθεια για τις πρωτεΐνες: Ο ρόλος των πρωτεϊνών είναι να σε βοηθούν να χάνεις κιλά και να διατηρείς έναν υψηλό μεταβολικό ρυθμό.

Πρωτεΐνες: πρόκειται για την πιο σημαντική ομάδα τροφίμων που χρειάζεται να γνωρίζεις για να χάσεις βάρος, να καταπολεμήσεις τις λιγούρες και να διατηρήσεις τη μάζα των μυών σου.

Για αυτό το λόγο η πρόσληψη πρωτεΐνης αποτελεί επιτακτική ανάγκη για το σώμα σου.

Για να παραμείνεις αδύνατη, το να ξεκινάς την ημέρα σου με 20- 30 γραμμάρια πρωτεΐνης αποτελεί ένα από τα πιο απλά και πιο σημαντικά πράγματα που μπορείς να κάνεις. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλές από τις συνταγές για πρωινό ή για κάποιο smoothie περιέχουν συνήθως μία ποικιλία από πηγές πρωτεΐνης.

Διότι η πρωτεΐνη σε κρατάει χορτάτη για περισσότερη ώρα, πράγμα που μειώνει τις λιγούρες και την επιθυμία σου για φαγητό.

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...

Επίσης, αυξάνει τον μεταβολικό σου ρυθμό (πολύ περισσότερο απ’ ότι οι υδατάνθρακες ή τα λιπαρά) και έτσι σε βοηθάει να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

Μην το παρακάνεις με τις πρωτεΐνες:

Αλλά, όσο σημαντικές και αν είναι οι πρωτεΐνες για το σώμα σου, δε θα πρέπει να το παρακάνεις με αυτές. Αν, για παράδειγμα, για οποιοδήποτε λόγο, δεν λάβεις αρκετές πρωτεΐνες κάποια συγκεκριμένη ημέρα, μην ανησυχείς, δεν θα πάθεις κάτι.

Για την ακρίβεια, το συκώτι σου και οι μύες σου έχουν ολόκληρες «πισίνες» με αμινοξέα, από τις οποίες μπορούν να δημιουργήσουν ολόκληρες πρωτεΐνες σε κάποια στιγμή ανάγκης ή όταν η πρόσληψή τους είναι μικρότερη από τη συνηθισμένη.

Αυτό που μετράει περισσότερο είναι η μέση πρόσληψη πρωτεϊνών σου στην πάροδο του χρόνου να είναι επαρκής: όχι δηλαδή πάρα πολλές αλλά ούτε και πολύ λίγες.

Πηγή: shape.gr