Βέβαια τη στιγμή που διαβάζεις αυτό το άρθρο βρίσκεσαι καθηλώμενος σε κάποια καρέκλα. Αλλά πρέπει να σου το υπενθυμίσουμε: η καθιστική ζωή βλάπτει τα μάλλα.

Αν και έχουμε ξαναγράψει για την καθιστική ζωή πόσο κακό κάνει στην υγεία σου και στο σώμα σου (μη τα ξαναλέμε. Κινήσου! Γιατί δεν πρέπει να κάθεσαι;) ωστόσο το να κάθεσαι σ’ ένα γραφείο από τις 9 έως τις 5 (υπερωρίες δεν βάζουμε) χωρίς να κάνεις καμία φυσική δραστηριότητα ή άσκηση (περπάτημα ή γυμναστήριο) σκοτώνεις τον οργανισμό σου λίγο λίγο, κάθε μέρα. Και, φυσικά, προσθέτεις  κιλά, αυξάνοντας το ρίσκο για νοσήματα όπως διαβήτη, καρκίνο, καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικά κ.λπ. κατά 59%.

Πόση άσκηση πρέπει να κάνεις για ισοφαρίσεις τα αρνητικά της καθιστικής δουλειάς;

76 Προσφορές από το Gimnastirio.gr για περιορισμένο αριθμό για τα κορυφαία γυμναστήρια της πόλης. Συμπλήρωσε το τηλέφωνό σου και πάρε τον αποκλειστικό κωδικό με επιπλέον 10% έκπτωση ή καλέστε στο 210.300.87.37 για πληροφορίες. Οι παρακάτω προσφορές αποτελούν προωθητική ενέργεια του Gimnastirio.gr σε συνεργασία με τα γυμναστήρια! Δείτε όλες τις προσφορές που ισχύει η έκπτωση εδώ.
Please wait...

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό The Lancet, οι ώρες που χρειάζονται να γυμναστείς εξαρτώνται από τις ώρες που περνάς καθιστός. Τα άτομα, για παράδειγμα, που δουλεύουν στο γραφείο 8 ώρες την ημέρα πρέπει να ασκούνται μία ώρα την ίδια μέρα. Αν πάλι κάθεσαι 6 ώρες στο γραφείο, 30 λεπτά άσκησης είναι αρκετό. Κι επειδή το «μία ώρα άσκηση» για «8 ώρες καθιστικής εργασίας» μπορεί να σου φαίνεται πολύ,  δεν χρειάζεται να κάνεις την άσκηση με τη μία, μπορείς να τη μοιράσεις μέσα στην ημέρα (μισή ώρα περπάτημα, μισή ώρα γυμναστική κ.λπ.) και να αντισταθμίσεις την επιβάρυνση που δέχεσαι από την καθιστική σου εργασία.

Πηγή: wefit.gr