Πολλοί από εσάς έρχεστε όλο το χρόνο στο γυμναστήριο.Είστε συνεπείς με την διατροφή σας και την προπόνησή σας. Κάποια στιγμή όμως έρχεται το Καλοκαίρι με τις διατροφικές του παγίδες.

Πώς θα επιβιώσετε; Για να είμαι ειλικρινής ,δύσκολα. Αν πάτε γύρω στις 5-7 μέρες διακοπές οι όποιες διατροφικές σας ατασθαλίες θα συγχωρεθούν εφόσον είστε συνεπείς όλο το χρόνο. Ένα « θολωματάκι » ίσως το δείτε στους κοιλιακούς σας ,αλλά με το που θα μπείτε σε ρυθμούς προπονητικούς θα επανέλθετε γρήγορα στον παλιό «κομμένο» εαυτό σας. Το πρόβλημα ξεκινάει με το ότι οι καλοκαιρινές διακοπές ξεκινούν τον Ιούλιο και σταματάνε αρχές Σεπτεμβρίου. Και όταν λέω διακοπές δεν εννοώ απαραίτητα το να πάτε κάπου, εννοώ τις καλοκαιρινές συνήθειες των ελλήνων. Μπυρίτσα,ουζάκια, παγωτάκια, κοκτέιλ. Το καλοκαίρι μας σπρώχνει έξω από το σπίτι,κι εκεί γίνονται οι «ζημιές». Μια μπυρίτσα από εδώ, ένα ουζάκι από εκεί , ένα παγωτάκι στη βόλτα ,πάει η προσπάθεια.

Πώς επιβιώνουμε λοιπόν; Η καταπίεση είναι κακό πράγμα γι αυτό λοιπόν αν οι πειρασμοί είναι συχνοί βάλτε ένα πλαφόν.  Ένα ποτήρι μπύρα στην έξοδο και φυσικά χωρίς συνοδευτικά. Ένα ουζάκι την εβδομάδα. Ναι στα κοκτέιλ αλλά ένα και χωρίς συνοδευτικά. Ναι και στο παγωτάκι αρκεί να είναι μία μπάλα χωρίς σιρόπια. Ναι στις πίτσες , τα σουβλάκια αρκεί να είναι 3 κομμάτια πίτσα και 1 σουβλάκι χωρίς μπύρες . Μην αθροίζετε τα παχυντικά. Ενα την ημέρα και σε λίγη ποσότητα. Και φυσικά μην εγκαταλείπετε την φυσική δραστηριότητα. Ακόμα κι αν δεν πηγαίνετε γυμναστήριο κινηθείτε. Κολυμπήστε , παίξτε ρακέτες,περπατήστε. Κι από Σεπτέμβρη ραντεβού στο γυμναστήριο της γειτονιάς για «σουλούπωμα»

 

Aπό την Personal Trainer – Διαιτολόγο

           Αλεξάνδρα Κουκουράκη

KOUKOURAKH_2 (1)

www.alexandra-dts.gr

Διάβασε Επίσης