Τι είναι αυτό που κάνει τους fit τύπους να μη βαριούνται ποτέ και να αρπάζουν κάθε ευκαιρία για λίγη γυμναστική; Και γιατί δε μας λένε το μυστικό τους, να γίνουμε κι εμείς έτσι, fit και ωραίοι;

Όσοι γυμνάζονται και έχουν μια καλή φυσική κατάσταση ακολουθούν συνήθως μια συγκεκριμένη καθημερινή ρουτίνα που τους κινητοποιεί και τους βάζει σε ένα πρόγραμμα, ώστε το σώμα τους να αποζητά μόνο του την άσκηση και εκείνοι απλά να ακολουθούν τις ανάγκες του.

Ποιές είναι όμως αυτές οι συνήθειες; Τι είναι αυτό που κάνει τους fit τύπους να μη βαριούνται ποτέ και να αρπάζουν κάθε ευκαιρία για λίγη γυμναστική; Και γιατί δε μας λένε το μυστικό τους, να γίνουμε κι εμείς έτσι, fit και ωραίοι;

1. Ξυπνούν νωρίς

Μια από τις καλύτερες συνήθειες για να βάλετε το σώμα και τον εαυτό σας σε πρόγραμμα είναι να ξυπνάτε νωρίς. Το πρωί άλλωστε είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση, καθώς δύσκολα θα σας διακόψει κάτι ή κάποιος, ενώ μετά από τις πρώτες φορές θα διαπιστώσετε οι ίδιοι την ενέργεια που σας δίνει η πρωινή γυμναστική και θα την αποζητάτε μόνοι σας. Εκπαιδεύστε το σώμα σας -καθώς όλα θέμα συνήθειας είναι- να έχει ανάγκη τη γυμναστική, όπως έχει το φαγητό και έτσι θα γίνετε ένας από αυτούς με τους σμιλεμένους κοιλιακούς και τους ανυψωμένους γλουτούς.

2. Τρώνε πάντα πρωινό

Το πρωινό ήταν πάντα και πάντα θα παραμένει το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Δίνει στο μεταβολισμό την ώθηση που χρειάζεται και ρίχνει κατακόρυφα τις λιγούρες που τυχόν θα είχατε μέσα στη μέρα, αν δεν είχατε φάει πρωινό. Φροντίστε μόνο για την ποιότητα του πρωινού, ώστε να περιλαμβάνει πρωτεΐνη και να μην είναι ένα επεξεργασμένο πρωινό γεμάτο ζάχαρα και λίπη που δεν προσφέρουν διάρκεια στον κορεσμό παρά μονάχα τις λάθος θερμίδες.

3. Προσέχουν πάντα τι τρώνε

Εκείνοι που προσέχουν τη φυσική τους κατάσταση δεν βρίσκουν δικαιολογίες για να φάνε κάτι λιπαρό ή γεμάτο ζάχαρη, όταν βρίσκονται εκτός σπιτιού και φροντίζουν να έχουν πάντα μαζί τους ένα φρούτο για το δεκατιανό ή λίγα αμύγδαλα για το απογευματινό τους σνακ.
Να είστε πάντα προετοιμασμένοι για το ενδεχόμενο να μη γυρίσετε εγκαίρως σπίτι, γι’ αυτό καλό είναι να κουβαλάτε πάντα μαζί κάτι υγιεινό, που θα κατευνάσει την πείνα και τις λιγούρες και θα σας προστατέψει από τη λαιμαργία της στιγμής και τις ανθυγιεινές θερμίδες.

4. Υγιείς επιλογές και στο σπίτι

Όσοι προσέχουν τη διατροφή τους δεν έχουν κάνενα ντουλάπι με αμαρτωλές λιχουδιές στο σπίτι. Ανοίγουν το ψυγείο και βλέπουν τα χρώματα της φύσης στα ράφια, ανοίγουν τα ντουλάπια και βλέπουν μονάχα υγιεινές επιλογές. Θυμηθείτε πως αν δεν έχετε τις λιχουδιές μπροστά σας, δεν θα τις φάτε και δε χρειάζεται να ταλαιπωρείτε τον εαυτό σας ξέροντας ότι κάπου στο σπίτι υπάρχουν σοκολάτες για ώρα ανάγκης. Οι σοκολάτες, άλλωστε, όσο και αν επιμέμενετε, δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης!

5. Ζυγίζονται συχνά

Με το να ζυγίζεστε τακτικά έχετε πάντα πλήρη επίγνωση της κατάστασης του σώματός σας και έχετε έτσι πάντα τη δυνατότητα να προλάβετε τα κιλά σας, πριν εκείνα πάρουν την κάτω βόλτα. Ζυγίζεστε 1-2 φορές την εβδομάδα, ενώ η τήρηση ημερολογίου θα βοηθήσει να έχετε μια συνολική εικόνα της πορείας σας και των αποτελεσμάτων των προσπαθειών σας.

6. Είναι δραστήριοι όλο το 24ωρο

Όσοι προσέχουν τη φυσική τους κατάσταση δεν κάθονται τη μισή μέρα αδρανείς στο γραφείο και την υπόλοιποι βουλιάζοντας στον καναπέ στο σπίτι. Σηκώνονται από την καρέκλα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ανεβαίνουν από τις σκάλες και δεν περιορίζουν τη φυσική τους άσκηση στην πρωινή γυμναστική. Η διατήρηση της φυσικής κατάστασης είναι ολόκληρος τρόπος ζωής και όχι ένα μισάωρο στο γυμναστήριο.

7. Κοιμούνται νωρίς

Οι fit τύποι φροντίζουν να ολοκληρώνουν 7-9 ώρες ύπνου και να κοιμούνται νωρίς, ώστε να έχει ο οργανισμός το περιθώριο να αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό του και την ίδια στιγμή να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό του σύστημα. Το ξενύχτι σας στερεί από τις αντοχές που χρειάζεστε για να ξυπνήσετε νωρίς και να γυμναστείτε νωρίς, με αποτέλεσματα να πηγαίνει όλο το πρόγραμμα πίσω. Τα οφέλη του καλού και επαρκούς ύπνου είναι πολλά και πολύ σημαντικά για να τα αγνοήσετε και να συνεχίσετε να ξενυχτάτε ασκόπως.

Διάβασε Επίσης