Η πρώτη φορά που κάνουμε κάτι είναι πάντα γεμάτη ανάμεικτα συναισθήματα… Φόβος, απόλαυση, άγχος, αμηχανία όλα να μας κατακλύζουν χωρίς να μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε και πολλές φορές να τα διαχειριστούμε.

Διάδρομος

Τι πρέπει να προσέξω.

1. Ζήτησε από έναν γυμναστή στο χώρο να σου δείξει τις βασικές λειτουργίες και ρυθμίσεις του διαδρόμου που πρόκειται να χρησιμοποιήσεις.

2. Ρώτησε και μάθε τα μέτρα ασφαλείας.

3. Ξεκίνα αργά. Αν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείς έναν διάδρομο μην βιαστείς να τρέξεις, πάρε το χρόνο σου μέχρι να αισθανθείς άνετα.

4. Όταν αρχίσεις να νιώθεις άνετα προσπάθησε να αυξήσεις την ένταση των προπονήσεων σου.

5. Μάθε να σταματάς με ασφάλεια. Μην βιαστείς, μείωσε σταδιακά την ταχύτητα και σταμάτα σιγά σιγά.

Tip. Το επόμενο βήμα. Χρησιμοποίησε κλίση ώστε να αυξήσεις την ένταση της προπόνησης σου χωρίς να χρειαστεί να αυξήσεις την ταχύτητα.

 

Ελλειπτικό

Χρησιμοποίησε το ανάλογα με τον στόχο σου.

1. Αν ο στόχος σου είναι η αερόβια προπόνηση κράτα τα μάτια σου στην ένδειξη SPM (διασκελισμοί ανά λεπτό) και διατήρησε το στο 120-160.

2. Αν θέλεις να δώσεις μεγαλύτερη έμφαση στα πόδια σου έλεγξε το πάτημα σου. Ρίξε το βάρος σου προς τα δάχτυλα των ποδιών για να χρησιμοποιήσεις πιο έντονα τους τετρακεφάλους ενώ αν πιέσεις δυνατά τις φτέρνες θα νιώσεις μεγαλύτερη ένταση στους γλουτούς και τους οπίσθιους μοιριαίους.

3. Σε μια προπόνηση στην οποία στοχεύεις τον κορμό σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ελλειπτικό χωρίς καμία λαβή. Έτσι το σώμα αναγκάζεται να δουλέψει πιο έντονα στην περιοχή του κορμού ώστε να σταθεροποιηθεί πάνω στο μηχάνημα.

Tip. Αν ο χρόνος σου είναι περιορισμένος προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις πιο έντονα τα χέρια και τα πόδια σου για μεγαλύτερη θερμιδική κατανάλωση.

 

Της Κάτιας Στρατουδάκη Personal Trainer – Group Fitness Instructor και του Νίκου Μανουκιάν Personal Trainer
Πηγή: www.zougla.gr