Ενώ έχετε πιθανόν ακούσει ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, ας είμαστε ρεαλιστές για λίγο. Δεν υπάρχει γεύμα το οποίο να είναι πιο ιδιαίτερο από το επόμενο.

 

Τι κάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της εβδομάδας είναι αυτό που μετράει περισσότερο. Τώρα, για όσους αγαπούν το πρωινό τους, κάποιες πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι μπορεί να θέλετε να επανεξετάσει την ποσότητα των υδατανθράκων που περιλαμβάνετε στο εν λόγω πρώτο γεύμα. Το πρωινό θα πρέπει να βασίζεται στους τρέχον στόχους απόδοσης ή σωματική σας διάπλασης.

Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να βρείτε κάτι που σας αρέσει και με το οποίο θα μπορείτε να είστε συνεπής. Συνιστάται ένα πρωινό υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη με μια μέτρια ποσότητα διατροφικού λίπους από τριγλυκερίδια μέσης αλύσου (MCTs). Εδώ είναι ο λόγος: Μια πρόσφατη μελέτη συνέκρινε τα αποτελέσματα από τρία διαφορετικά προγεύματα για να καθορίσουν πόσο «αναβολικά» είναι. Οι συμμετέχοντες της μελέτης έλαβαν είτε μόνο πρωτεΐνη, ή πρωτεΐνες συν υδατάνθρακες ή παρέμειναν νηστικοί κατά τη διάρκεια του πρωινού.

Οι ομάδες που έπαιρναν μόνο πρωτεΐνη ή καθόλου πρωινό εμφάνισαν σημαντικές αυξήσεις στην αυξητική ορμόνη, ενώ τα άτομα της ομάδας που έπαιρνε πρωτεΐνες συν υδατάνθρακες δεν παρουσίασαν αλλαγές. Η αυξητική ορμόνη είναι ένα ουσιαστικό μέρος των στόχων της μυϊκής σας ανάπτυξης, καθώς βοηθά στη διάθεση των αμινοξέων στον οργανισμό. Επίσης, η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, μειώθηκε περισσότερο στο αποκλειστικά πρωτεϊνικό πρόγευμα. Γιατί λοιπόν να περιλαμβάνετε τα τριγλυκερίδια μέσης αλύσου; Τα MCTs είναι λίπη τα οποία απορροφούνται εύκολα και που, σε αντίθεση με τα κανονικά τριγλυκερίδια, μπορεί να χρησιμοποιηθούν άμεσα για ενέργεια. Μελέτες σχετικά με τη χρήση MCT έχουν δείξει αυξήσεις στην αυξητική ορμόνη, περισσότερο λίπος να χρησιμοποιείται για ενέργεια και μια αύξηση στο μεταβολισμό. Περιλαμβάνοντας κάποια λιπαρά στο πρωινό μπορεί επίσης να ωθήσει το σώμα προς τη χρήση περισσότερου λίπους ως καύσιμο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

ΑΝΑΒΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ 

Λάδι Καρύδας: Υψηλό σε περιεκτικότητα τριγλυκεριδίων μεσαίας αλυσίδας (66%), συγκεκριμένα το λαυρικό οξύ, το οποίο βοηθά με τη χοληστερόλη.

Βιολογικά Αυγά: Υψηλά σε περιεκτικότητα πρωτεΐνης (και τη συσχετιζόμενη λευκίνη), καθώς και σε υγιεινό διατροφικό λίπος, το οποίο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

MCT Oil: Κατασκευασμένο 100% από τριγλυκερίδια μέσης αλύσου και πολύ εύκολο να αναμίξετε με ένα ρόφημα πρωτεΐνης εάν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος.

Βοδινό κρέας: Όταν μαγειρεύεται σε λάδι καρύδας αποκτά εκπληκτική γεύση και παραδίδει την πρωτεΐνη και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να αναπτυχθούν οι μύες.

Οποιαδήποτε υψηλής ποιότητας και χαμηλή σε υδατάνθρακες σκόνη πρωτεΐνης: Αναμίξτε με νερό μαζί με λίγο MCT oil αν έχετε περιορισμένο χρόνο.

Επίσης, τα MCTs στο λάδι καρύδας έχουν δείξει να αυξάνουν την HDL (καλή) χοληστερόλη, η οποία μπορεί να βελτιώσει τη συνολική αναλογία της χοληστερόλης σας.

Πηγή: muscleandfitness.com

Διάβασε Επίσης