Η μάχη σας με τα περιττά κιλά δε σταματά ποτέ. Προσέχετε τι τρώτε, προσπαθείτε να επισκέπτεστε το γυμναστήριο όσο πιο συχνά μπορείτε και φυσικά πίνετε πολύ-πολύ νερό. Μέχρι εδώ όλα καλά. Τι γίνεται όμως και ο δείκτης της ζυγαριάς δε λέει να πέσει; Μήπως μικρές-καθημερινές συνήθειές σας δε σας αφήνουν να χάσετε τα τελευταία 2-3 κιλά;

Πάμε να δούμε τι πρέπει να σταματήσετε να κάνετε τώρα:

1. Υπερκατανάλωση διαιτητικών προϊόντων: Γιαούρτι με λίγα λιπαρά, αναψυκτικά με λίγες θερμίδες, σος με χαμηλά λιπαρά και πολλά άλλα. Μπορεί να είναι… διαίτης, έχουν όμως και αυτά τις θερμίδες, καθώς και τα λιπαρά τους. Προσοχή στην υπερκατανάλωσή τους, καθώς θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που περιμένετε. Όλα με μέτρο!

2. Ξεσπάς στο φαγητό: Και ενώ έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα κατά την οποία έχεις μείνει πιστή στο διατροφικό σου πλάνο, τυχαίνει μια στενοχώρια και το ρίχνεις στο φαγητό. Ναι, όταν σε πιάνει άγχος ή είσαι στενοχωρημένη το ρίχνεις στη σοκολάτα και τα τσιπς. Οκ, μια μέρα είναι δε βαριέσαι, σκέφτεσαι! Δεν πάει έτσι όμως, πίστεψέ μας. Όσες θερμίδες γλίτωσες μέσα στη μέρα, τις παίρνεις μονομιάς. Και κάπου εδώ ο δείκτης της ζυγαριάς κολλάει.

3. Κανένα support: Ναι, πρέπει να το πάρεις απόφαση. Μόνο με σωστή διατροφή θαύματα δε γίνονται. Πρέπει να βάλεις την άσκηση στη ζωή σου. Κι εκεί που μπαίνεις σε ρυθμό και αποφασίζεις να ασκείσαι τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα, οι φίλες σου σαμποτάρουν τον… αγώνα σου! Σε καλούν για καφέ, για ψώνια, για ταινία. Και κάπου εκεί μπαίνεις σε δίλημμα. Κοινωνική/ ερωτική ζωή ή fitness routine; Στο χέρι σας είναι να μοιράσετε σωστά τον ελεύθερο χρόνο σας. Ναι, το ιδανικό θα ήταν να είχατε την υποστήριξή τους και μη σας πω να ασκούσασταν και μαζί, αλλά…

4. Απαγορευμένες-αγαπημένες τροφές: Το μέτρο είναι το κλειδί της επιτυχίας. Μην κόβετε αυτομάτως όλες σας τις αγαπημένες συνήθειες και μη γίνεστε υπερβολικά αυστηρές. Μη θεωρείτε κίνηση ματ να κόψετε μαχαίρι π.χ τη σοκολάτα, γιατί αργά ή γρήγορα ο οργανισμός σας θα αντιδράσει. Μια στο τόσο, πείτε ναι στους αγαπημένους σας διατροφικούς πειρασμούς. Επιβραβεύστε μια στο τόσο τον εαυτό σας. Θα σας κάνει καλό!

 

Δήμητρα Τσιγγενέ
Πηγή: www.queen.gr

Διάβασε Επίσης