Κουραστήκατε από τη χρήση των πανάκριβων και αναποτελεσματικών προϊόντων περιποίησης του δέρματος; Ήρθε η ώρα να πετάξετε όλα αυτά τα σκευάσματα και να αρχίσετε να καταναλώνετε ορισμένες τροφές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το τέλειο δέρμα.

1. Κόκκινες πιπεριές

Η κόκκινη (όχι καυτερή) πιπεριά είναι ένα λαχανικό που μπορείτε να το απολαύσετε είτε μαγειρεμένο είτε ωμό. Περιέχει πάνω από το 100% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C. Επίσης είναι πλούσια σε καροτενοειδή που βοηθούν στην πρόληψη των ρυτίδων και αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος κάνοντάς το πιο νεανικό. Τέλος, βοηθά στην καταπολέμηση της ακμής.

2. Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, λιπαρά οξέα και φλαβανόλες που κάνουν το δέρμα πιο λαμπερό. Συγκεκριμένα, τα αντιοξειδωτικά θα μειώσουν την τραχύτητα του δέρματος και το προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία. Επιπλέον, το κακάο χαλαρώνει τις αρτηρίες αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος, έχοντας ως αποτέλεσμα μια πιο υγιή επιδερμίδα.

3. Σολωμός

Ο σολωμός αποτελεί μια εξαιρετική τροφή για την καταπολέμηση του στρες και της κατάθλιψης. Περιέχει ένα μεγάλο ποσοστό από τις καθημερινές σας ανάγκες σε βιταμίνη D, η οποία είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση της καρδιάς, των οστών, του παχέος εντέρου και του εγκεφάλου σας. Επίσης είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι εξαιρετικά για την καταπολέμηση των φλεγμονών αλλά και την πρόληψη από ρυτίδες και ακμή.

4. Λάδι καρύδας

Το λάδι καρύδας είναι μία από τις πλουσιότερες πηγές κορεσμένου λίπους. Περιέχει λαυρικό οξύ, ένα ισχυρό αντιβακτηριδιακό που κρατά μακρυά ιούς, λοιμώξεις, φλεγμονές και ακμή. Είναι επίσης πλούσιο σε λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, η οποία είναι ιδανική στο να διατηρεί το δέρμα σας ενυδατωμένο, απαλό και χωρίς ρυτίδες.

5. Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι μεγάλη πηγή αντιοξειδωτικών αλλά περιέχει και ένα μοναδικό αμινοξύ το οποίο βοηθά το σώμα σας να χαλαρώσει. Όταν το τσάι είναι ζεστό απελευθερώνει τις διάσημες κατεχίνες με αποδεδειγμένες αντικαρκινικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

6. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι μια θαυμάσια πηγή σιδήρου, φυλλικού οξέος, χλωροφύλλης, βιταμίνης Ε, C και Α, μαγνησίου και φυτικών ινών και πρωτεϊνών. Χάρη στις αντιοξειδωτικές του ικανότητες αλλά και στις βιταμίνες που διαθέτει, βοηθά στην καταπολέμηση των προβλημάτων του δέρματος.

7. Σπόροι

Οι σπόροι ηλίανθου, κολοκύθας και λιναριού είναι ευεργετικοί για το δέρμα σας καθώς είναι πλούσιοι σε σελήνιο, βιταμίνη Ε, μαγνήσιο και πρωτεΐνη. Το σελήνιο και οι πρωτεΐνες κρατούν μακρυά τις ρυτίδες, η βιταμίνη Ε ενισχύει την υγρασία του δέρματος και το μαγνήσιο μειώνει τα επίπεδα του άγχους. Επίσης καταπολεμούν την ακμή.

8. Σέλινο

Μία άλλη τροφή που πρέπει να τρώτε καθημερινά για τέλειο δέρμα είναι το σέλινο. Περιέχει βιταμίνη Κ που διατηρεί υγιή την κυκλοφορία του αίματος και βοηθά στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης, η οποία ευθύνεται και για την κακή ποιότητα του δέρματος. Επίσης, αποτελεί πηγή φυσικού νατρίου, καλίου και νερού που καταπολεμούν την αφυδάτωση του δέρματος.

9. Παπάγια

Η παπάγια είναι ένα θαυμάσιο φρούτο με πλούσια ιστορία και πολλά θρεπτικά οφέλη. Είναι χαμηλή σε φρουκτόζη και εξαιρετική για την πέψη. Οι αντιοξειδωτικές θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται σε αυτό το φρούτο, σε συνδυασμό με τις βιταμίνες C και Ε αλλά και τη βήτα-καροτίνη, καταπολεμούν τις φλεγμονές και την ακμή.

10. Καρότα 

Τα καρότα δεν κάνουν καλό μόνο στα μάτια σας αλλά και στο δέρμα σας. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και εμποδίζουν την υπερπαραγωγή κυττάρων στο εξωτερικό στρώμα του δέρματος. Εκεί είναι που το υπερβολικό σμήγμα συνδυάζεται με νεκρά κύτταρα και φράζει τους πόρους. Επίσης μειώνει την ανάπτυξη του καρκίνου του δέρματος.

Διάβασε Επίσης