Όταν κάποιος έχει αποφασίσει να τρέφεται υγιεινά και θέλει να χάσει βάρος αυτομάτως οι σαλάτες αποτελούν ιδανικό γεύμα. Παρόλο που πολλά άτομα που κάνουν δίαιτα αποφεύγουν τις παχυντικές σάλτσες και προτιμούν τα πιο σκούρα λαχανικά, τείνουν να κάνουν ένα μεγάλο λάθος.

Ο συγγραφέας του Salad of the Day, Georgeanne Brennan, αποκαλύπτει πως η υπερβολική χρήση του ελαιόλαδου όταν ετοιμάζουμε μία σαλάτα, αποτελεί μία παγίδα με πολλές θερμίδες.

Το ελαιόλαδο είναι τόσο γευστικό που σε δελεάζει να το χρησιμοποιήσεις με όλα τα συστατικά της σαλάτας σου –πιπεριές ψημένες σε ελαιόλαδο, αμπελόφυλλα και ελιές βουτηγμένα σε ελαιόλαδο.”, επισημαίνει ο Brennan συμπληρώνοντας “όλα αυτά αποτελούν μία τεράστια παγίδα”.

Αντί να χρησιμοποιείτε τόσα υλικά που βασίζονται στο ελαιόλαδο, μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με ορισμένα άλλα, κάνοντας τη σαλάτα σας πιο υγιεινή χωρίς να αλλάζει η γεύση της.

1. Αντί για τόνο σε λάδι, προτιμήστε τόνο σε νερό.

2. Αντί για λαδερές κόκκινες πιπεριές προτιμήστε τις φρέσκες και τραγανές.

3. Αντί για ελιές διατηρημένες σε ελαιόλαδο προτιμήστε τις μαύρες ελιές

Ο Brennan προτείνει επίσης τις φρέσκες ντομάτες μαζί με φασολάκια και αγγούρι σε συνδυασμό με ένα κομμάτι φέτα. “Δε χρειάζεται να βάζετε ένα σωρό τυρί στη σαλάτα σας” αναφέρει.

Ωστόσο δε μας αποτρέπει τελείως από τη χρήση του ελαιόλαδου. Όταν πρόκειται να φτιάξουμε μία ελαφριά σάλτσα τότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το ελαιόλαδο. “Θα φέρει όλες τις γεύσεις μαζί” συμπληρώνει.

Τελειώνοντας μας συμβουλεύει να μην ξεχνάμε να συνοδεύσουμε τη σαλάτα μας με ελληνική ρίγανη. Καλή μας όρεξη!

Διάβασε Επίσης