Ο πραγματικός Superman είχε μια μέση από ατσάλι, αλλά εμείς οι κοινοί θνητοί πρέπει να γυμναζόμαστε τακτικά για να βελτιώσουμε την στάση του σώματος και να προστατεύσουμε την σπονδυλική μας στήλη.

Εκτέλεσε την παρακάτω παραλλαγή της κλασσικής άσκησης superman που εστιάζει στην πλάτη σου σε όλο της το εύρος, καθώς και στους ώμους, γλουτούς και δικέφαλους μηριαίους (hamstrings)

Αρχική Θέση: Ξάπλωσε στο πάτωμα μπρούμυτα με τα πόδια σου ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων σου και τα χέρια σου τεντωμένα πάνω από το κεφάλι σου με τις παλάμες να κοιτάζουν το έδαφος.

Εκτέλεση: Ανασήκωσε τα χέρια και τα πόδια σου από το έδαφος, καθώς προσέχεις το κεφάλι σου να βρίσκεται σε ουδέτερη θέση. “Κούνησε τα χέρια σου δεξιά και αριστερά εκτελώντας ταυτόχρονα και κυκλικές κινήσεις, ακριβώς πάνω από το έδαφος, μέχρι το ύψος των ώμων και επιστρέφοντας πάλι πάνω από το κεφάλι.

Προαιρετικά: Κράτησε ένα ζευγάρι μικρούς αλτήρες για να αυξήσεις την δυσκολία της άσκησης.

 

superman-swimmers_weights

 

Προαιρετικά Νο2: Κούνησε και τα πόδια σου πάνω κάτω καθώς κουνάς και τα χέρια σου ώστε να προσθέσεις μεγαλύτερη τάση στο κάτω μέρος της πλάτης σου, στους γλουτούς και στα hamstrings.

 

superman-swimmers_legs-kicking

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine

Διάβασε Επίσης