Στην καθημερινότητά μας βιώνουμε σε αρκετά μέρη του σώματος πίεση και στρες, που κυρίως οφείλονται στο άγχος. Η γιόγκα μπορεί να ωφελήσει ασθένειες όπως τα καρδιαγγειακά προβλήματα, η υψηλή αρτηριακή πίεση, η κατάθλιψη και η επαγγελματική εξουθένωση. Τι γίνεται όμως με το άγχος;

Ξέρουμε ότι οι περισσότερες ασθένειες σχετίζονται σήμερα με το άγχος. Βιώνουμε το άγχος της καθημερινής ζωής σε πολλά μέρη του σώματός μας. Το καρδιαγγειακό και το ανοσοποιητικό πλήττονται από το στρες. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι με τη γιόγκα μπορεί να αντιμετωπιστεί το άγχος καθώς περιλαμβάνει στρατηγικές αντιμετώπισης που μπορεί να μας βοηθήσουν να ελαχιστοποιηθεί ο αντίκτυπος των στρεσογόνων φάσεων.

Η γιόγκα έχει αποδεδειγμένα οφέλη για όλες τις ασθένειες που σχετίζονται με το άγχος, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών προβλημάτων, όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση, η κατάθλιψη, το άγχος, και η επαγγελματική εξουθένωση. Μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη για την πλάτη και τον αυχένα, καθώς και το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου.

Η πιο σημαντική πτυχή της γιόγκα είναι ο συγχρονισμός αναπνοής και κίνησης κάτι που βοηθά στην αποκατάσταση μιας κατάστασης ηρεμίας Για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων του στρες θα πρέπει να έχουμε δραστηριότητες που σπάνε αυτό τον κύκλο και ορισμένες ασκήσεις γιόγκα βοηθούν στο να επανέλθουμε σε μία κατάσταση.

Γνωρίζουμε ότι η τακτική άσκηση σε ένα μέτριο επίπεδο έντασης φέρνει τα καλύτερα οφέλη. Μπορείτε να κάνετε γιόγκα δεκαπέντε ή είκοσι λεπτά, τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα, και θα δείτε ήδη τα οφέλη από αυτήν.

Υπάρχουν μερικοί βασικοί κανόνες για την αποφυγή τραυματισμών κατά τη διάρκεια της γιόγκα. Για να τους αποφύγετε μην κάνετε ασκήσεις γιόγκα, χωρίς συναίσθηση. Επίσης δεν χρειάζεται να πιέσετε τον εαυτό σας πάρα πολύ σκληρά, ή να κάντε γιόγκα πολύ γρήγορα.

Πάντως, μια καλή ιδέα για την αντιμετώπιση του στρες είναι ένα σύντομο διάλειμμα για περισυλλογή, τριών λεπτών. Καθίστε σε μια χαλαρή θέση, και επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Σηκώστε τα χέρια σας κατά τη διάρκεια της εισπνοής, και χαμηλώστε όταν εκπνέετε.

Διάβασε Επίσης